https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

آیا ویزای دبی برای ایرانیان صادر می‌گردد؟

تاریخ ثبت : 19 تیر 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  آیا ویزای دبی برای ایرانیان صادر می‌گردد؟
آیا ویزای دبی برای ایرانیان صادر می‌گردد؟ آیا ویزای دبی برای ایرانیان صادر می‌گردد؟

امارات متحده عربی، یکی از کشورهای همسایه ایران است که برای ورود نیاز به دریافت ویزا دارد. گرفتن ویزای دبی به صورت شخصی و با مراجعه به سفارت این کشور، امکان‌پذیر نیست. فردی که تقاضای دریافت ویزا را دارد، باید از طریق یک کارگزار در کشور دبی اقدام به انجام این کار نماید.  آژانس‌های گردشگری این کار را برای متقاضیان انجام داده و از طریق کارگزاران خود در دبی، ویزا را دریافت می‌کنند. ویزای دبی انواع مختلفی دارد و مدارک و هزینه‌ی ویزا نیز با توجه به نوع ویزای درخواستی تعیین می‎گردد. صدور ویزای دبی برای ایرانیان سخت‌گیری چندانی ندارد و در صورت اعتماد به یک کارگزار حرفه‌ای، در عرض 4 الی 7 روز کاری انجام می‌شود. البته این در صورتی است که تخلفی نداشته باشید و نام شما در لیست ممنوع‌الورود‌های امارات ثبت نشده باشد. چه برای گردش و تفریح به دبی سفر کنید یا به قصد کار و سرمایه‌گذاری به این کشور بروید، می‌توانید از طریق آژانس‌های گردشگری برای دریافت ویزا اقدام نمایید.

ویزای دبی

ویزای دبی، اولین چیزی است که برای سفر به امارات و شهر زیبای دبی به آن نیاز دارید. دبی بزرگ‌‌ترین شهر امارات متحده عربی و یکی از پرگردشگرترین شهرهای خاورمیانه است که سالانه گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا به سمت خود جذب می‌کند. شهری پرزرق‌وبرق با ساختمان‌هایی بلند و مدرن، تفریحات و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و مراکز خرید متعدد که سفر به آن برای هر سلیقه‌ای جذاب و منحصر بفرد است. 

سفر به دبی تنها با هدف تفریح و گردش انجام نمی‌شود. این کشور از جذب گردشگر برای رونق اقتصادی خود استفاده کرده و در این راستا برنامه‌های فراوانی را جهت جذب سرمایه‌گذاران، نخبگان، کارآفرینان و ... پیاده کرده است. مهم‌ترین فعالیت دولت امارات برای جذب هرچه بیشتر گردشگر، صدور انواع ویزاهای مختلف می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ویزای طلایی امارات است. ویزای طلایی این امکان را برای متقاضی فراهم می‌آورد که بتواند به مدت 5 سال یا 10 سال در کشور امارات و شهر دبی اقامت داشته باشد و ضمن سرمایه‌گذاری، کار یا تحصیل، از امکانات این دولت نیز به طور کامل استفاده نماید. البته برای دریافت ویزای طلایی باید شرایط خاصی را داشته باشید و بتوانید فعالیت‌های خوب و سودآوری را در این کشور انجام دهید. ویزای دورکاری دبی نیز نوع دیگری از ویزاست که به تازگی در این کشور تصویب شده و امکان اقامت یک ساله در شهر دبی را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

قیمت ویزای دبی برای ایرانیان

قیمت ویزای دبی برای ایرانیان با توجه به نوع ویزا محاسبه می‌گردد. ویزای دبی بر اساس هدف مسافر و مدت زمان حضور او در دبی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود و قیمت‌های متفاوتی نیز دارد. از جمله انواع ویزای دبی می‌توان به  ویزای توریستی، ویزای کار،  ویزای تحصیلی، ویزای درمانی  و ویزای ترانزیت اشاره کرد.  

ویزای توریستی برای افرادی صادر می‌گردد که به قصد تفریح و گردش به دبی سفر می‌کنند. مدت زمان این ویزا از 14 روز تا 90 روز متفاوت است و هزینه‌ی آن نیز با توجه به اعتبار ویزا محاسبه می‌گردد. علاوه بر این، ویزای توریستی دارای دو نوع یک بار ورود و چندبار ورود می‌باشد که در هزینه ویزا تاثیرگذار است. هزینه ویزای توریستی 14 روزه عادی به علاوه بیمه چیزی حدود 335 درهم می‌باشد. در صورتی که فرد درخواست ویزای فوری را داشته باشد، این هزینه به 365 درهم افزایش پیدا می‌کند. ویزای توریستی دبی به صورت یک ماهه نیز صادر می‌گردد. ویزای 30 روزه اگر یک بار ورود باشد، 380 درهم و در صورتی که چندبار ورود صادر شود، 845 درهم هزینه دارد.  ویزای سه ماهه دبی به همراه بیمه، اگر یک بار ورود صادر شود، 850 درهم و در صورتی که چندبار ورود باشد، 2100 درهم هزینه دارد.

ویزای ترانزیت برای افرادی صادر می‌شود که قصد عبور از امارات یا توقف کوتاه در این کشور را دارند. این ویزا نیز به دو صورت 48 ساعته و 96 ساعته می‌باشد. هزینه ویزای ترانزیت 48 ساعته 150 درهم و هزینه ویزای ترانزیت 96 ساعته، 170 درهم  است. ویزای ترانزیت قابل تمدید نیست.

نکته‌ای که باید موردتوجه قرار گیرد این است که، اگر ویزا ریجکت شود، هزینه آن به فرد متقاضی برگشت داده نخواهد شد. بنابراین، قبل از پرداخت هزینه حتما شرایط دریافت ویزا را مورد بررسی قرار دهید و موانع موجود را برطرف نمایید. احتمال ریجکت ویزای دبی برای آقایان مجرد زیر 50 سال بسیار بالاست. برای ورود دختران مجرد زیر 40 سال نیز شرایطی در نظر گرفته شده است که قبل از اقدام برای دریافت ویزا باید موردتوجه قرار دهید تا با مشکل ریجکت ویزای دبی برای ایرانیان نشوید. 

دبی یکی از توریستی‌ترین شهرهای خاورمیانه است که مورد توجه بسیاری از گردشگران در تمامی نقاط دنیا قرار داشته و سالانه بیش از 20 میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. دولت این کشور در سال‎های اخیر تمام تلاش خود را برای جذب هرچه بیشتر گردشگر به کار گرفته و در این راستا فعالیت‌های مفید و ایده‌های زیرکانه‌ای را نیز ارائه داده است. دریافت ویزای دبی برای ایرانیان کار چندان سختی نیست. کافیست یک آژانس گردشگری معتبر را برای این کار انتخاب کنید و مدارک موردنیاز را به آن تحویل دهید. مراحل صدور ویزا توسط کارگزار دبی پیگیری شده و ویزا پس از چند روز به متقاضی تحویل داده می‌شود.

منبع: سایت تابناک


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi