https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین رستوران‌های کیش (از نگاه مسافرین) در دوران کرونا

تاریخ ثبت : 11 مرداد 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین رستوران‌های کیش (از نگاه مسافرین) در دوران کرونا
بهترین رستوران‌های کیش (از نگاه مسافرین) در دوران کرونا بهترین رستوران‌های کیش (از نگاه مسافرین) در دوران کرونا

یکی از جذابیت‌های سفر، غذا خوردن است. امتحان کردن غذاهای مختلف، تجربه طعم‌های جدید و غذاهای محلی یکی از نکات خاص سفر است. جزیره کیش هم از این قاعده مستئنی نیست.

سال‌ها قبل به دلیل شرایط خاص جزیره، رستوران‌های زیادی در آن دیده نمی‌شد و مردم در بسیاری مواقع از شهر خودشان، کنسرو و غذاهای آماده همراه می‌بردند. اما حالا و با گسترش صنعت توریسم در این منطقه، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در جزیره راه‌اندازی شده‌اند که جواب تمامی سلیقه‌ها و هزینه‌ها را می‌دهند.

رستوران‌های کیش چند دسته هستند. بعضی سنتی و با غذاهای ایرانی همراه با موسیقی زنده، و بعضی مدرن، با ارائه بهترین غذاهای دنیا. انواع رستوران‌های دریایی، ایتالیایی، مکزیکی، فست فودهای مختلف و هرآنچه شما بخواهید در جزیره وجود دارد.

در این مطلب، رستوران‌هایی را معرفی می‌کنیم که مسافران امتیاز خوبی به آن‌ها داده‌اند. اگر ساکن مشهد هستید، برای اطلاع از بهترین قیمت‌های تور کیش از مشهد همسفرگشت، با ما تماس بگیرید تا از آخرین تخفیف‌ها مطلع شوید.

در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین رستوران های کیش از نگاه مسافرین آژانس گردشگری همسفرگشت مشهد آشنا شوید.

رستوران کوه نور کیش

این رستوران طراحی خاص و متفاوتی دارد. فضای داخلی رستوران صخره و سنگ است. نورپردازی زیبا در میان سنگ‌ها، جذابیت سالن را بیشتر کرده است. رو سنگ‌ها حکاکی‌های جالبی شده و آب‌نماهای مختلف، طراوت خاصی به این فضا داده‌اند.

چرا مسافران تور کیش این رستوران را پیشنهاد داده‌اند؟

به جز طراحی زیبا، سرویس بسیار خوب این رستوران، رضایت مشتریان را جلب کرده است. غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی، موزیک زنده و تمیزی رستوران در امتیازدهی مسافران موثر بوده است.

آدرس رستوران کوه نور کیش: میدان امیرکبیر، بلوار دانش

شماره تلفن: ۴۴۴۲۴۸۰۸-۰۷۶

رستوران کوه نور کیش

رستوران میرمهنا کیش

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش است که به غذاهای دریایی خوبش شهرت دارد. فضای مدرن و زیبای این رستوران در کنار سرویس خوب مهمان‌داران، باعث شده که میرمهنا امتیاز خوبی از مسافران بگیرد. در منوی متنوع این رستوران انواع غذاهای دریایی به صورت آب‍پز، سوخاری و کبابی با دورچین بسیار متنوع عرضه می‌شود.

موسیقی زنده، در هنگام صرف غذا، آرامش خوبی به مسافران هدیه می‌کند. امتحان کردن غذاهای دریایی این رستوران را به مسافران مشهدی که با تور کیش از مشهد همسفرگشت همراه هستند به شدت توصیه می‌کنیم.

آدرس رستوران میرمهنا کیش: خیابان پروین اعتصامی- جنب هتل تاپ رز

تلفن: ۴۴۴۲۲۸۵۵-۰۷۶

رستوران رویال استار کیش

رویال استار رستورانی است که نزدیک به یک دهه از افتتاح آن در جزیره می‌گذرد. رستورانی زیبا با فضایی آرام و خوب که میزبان مسافران است. منوی این رستوران تنوع زیادی دارد. غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در این رستوران می‌توانید با بالاترین کیفیت امتحان کنید.

البته رستوران رویال استار قیمت‌های نسبتا بالایی هم دارد. اما با این حال به دلایل بالا و برخورد خوب پرسنل توانسته امتیاز خوبی از مسافران بگیرد.

آدرس رستوران رویال استار کیش: بلوار صدف فاز یک ساختمان بساک طبقه سوم

تلفن: ۴۴۴۵۴۰۷۱-۰۷۶

فودکورت دامون کیش

فود کورت یکی از انتخاب‌های خوب برای قرارهای غذایی دست جمعی است. در فضای فودکورت می‌توان با هر سلیقه‌ای غذا امتحان کرد. بهترین فود کورت جزیره کیش را فودکورت دامون می‌دانند. این رستوران که در یک مرکز خرید قرار دارد دارای سالن‌های مختلفی است که انواع غذاها را در بهترین کیفیت عرضه می‌کنند.

انواع غذاهای ایرانی چینی مکزیکی هندی ترکی و ایتالیایی با قیمت‌های نسبتا خوب در دسترس شما هستند. معمولا تمامی راهنماهای تور کیش، این فودکورت را به مسافران پیشنهاد می‌کنند.

آدرس فودکورت دامون کیش: خیابان وصال مرکز خرید دامون طبقه دوم

تلفن: ۴۴۴۵۹۷۳۵-۰۷۶

رستوران دامون کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

معمولا اسم رستوران‌های شاندیز که می‌آید همه به یاد شاندیز مشهد و شیشلیک‌های معروف آن خواهند افتاد. اما حالا در دیگر شهرهای کشور هم رستوران شاندیز داریم. شاندیز صفدری در جزیره کیش، یکی از بهترین‌ها است. این رستوران در فضایی بسیار بزرگ، میزبان مسافران خواهد بود.

تنوع غذایی بالای این رستوران به خصوص منوی کباب، یکی از جذابیت‌های آن است. این رستوران فضای خوبی برای برگزاری جشن‌ها دارد. اما باید در نظر گرفت که قیمت غذاها در این رستوران تقریبا بالاست. اما اگر به دنبال یک کیفیت خوب هستید، ‌آن را در شاندیز صفدری امتحان کنید.

مسافرانی که از شهر مشهد با تور کیش از مشهد همسفرگشت به جزیره مسافرت می‌کنند، می‌توانند غذاهای این رستوران را با غذاهای شاندیز معروف مشهد مقایسه کنند.

آدرس رستوران شاندیز صفدری کیش: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برچ‌های دوقلو

تلفن: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

رستوران توتی فروتی

مزیت این رستوران ساحلی بودن آن است. در واقع همزمان با صرف غذا می‌توانید از جذابیت ساحل و دریا هم لذت ببرید. این رستوران حالا به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شده که راهنماهای تور کیش آن را پیشنهاد می‌دهند.

انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی را در بهترین کیفیت می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. توتی فروت در جزیره طرفداران زیادی دارد. فضای دلباز و زیبای رستوران در کنار رفتار خوب و مودبانه پرسنل، و البته کیفیت بالای غذاها این رستوران در رتبه خوبی در میان نظرات کاربران قرار داده است.

آدرس رستوران توتی فروتی: اسکله جدید کیش، انتهار بلوار دریا

تلفن: ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

رستوران پدیده کیش

این رستوران یکی از جاذبه‌های گردشگری در جزیره است. وجود یک لنگر بزرگ ۱۰۰ تنی در جلوی این رستوران باعث جلب توجه مسافران و گردشگران به آن شده است. پدیده شاندیز در ارتفاع ۴۲ متری از زمین ساخته شده و کفپوش رستوران شیشه است.

تمام این‌ها کافی نیست تا بخواهید یک بار در این رستوران غذا بخورید؟

در کنار این جذابیت‌های ظاهری، پدیده کیش غذاهای بسیار خوشمزه، متنوع و البته گرانی دارد. پرسنل با اخلاق این رستوران،‌ سرویس‌دهی عالی و تمیزی فضا همه باعث شده که امتیازهای پدیده بالا باشد. مسافران تور کیش از مشهد همسفرگشت، می‎توانند برای رزرو بلیت و تور مناسب، تماس بگیرند و اطلاعات کاملی در مورد رستوران‌ها نیز دریافت کنند.

آدرس رستوران پدیده کیش: جاده جهان نرسیده به میدان غروب

تلفن: ۴۴۴۷۱۰۶۸-۰۷۶

رستوران پدیده کیش

رستوران فود لند کیش

بیشترین تنوع غذایی در یک رستوران را می‌توانید در فود لند پیدا کنید. رستورانی که شاید در تمام کشور به جهت تنوع غذایی، نظیر نداشته باشد. انواع غذاهای دریایی، غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای بین‌المللی و هر آنچه که شما هوس کنید در این رستوران وجود دارد.

علاوه بر رستوران، در طبقه دوم دو کافی شاپ هم ساخته شده که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در اختیار شما قرار می‌دهد.  کافه مراکشی لیالی در این مجموعه رستوران، با چای و قلیان و موسیقی، پذیرای مسافران است.

آدرس رستوران فودلند کیش: مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین‌المللی مرجان

تلفن: ۴۴۴۶۶۳۳۳-۰۷۶

کلام آخر

رستوران‌هایی که نام بردیم، ‌بیشترین امتیاز را در میان مسافران به خود اختصاص داده‌اند. حتما در تمام جزیره جاهای دیگری هم وجود دارد که کیفیت و شرایط خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در ابتدا برای انتخاب رستوران باید اولویت‌های خود را بسنجید. نوع غذا، قیمت ، فضا و هر چیزی که مد نظر شماست، در انتخاب یک رستوران خوب موثر است. از راهنماهای تور کیش هم در این زمینه می‌توانید کمک بگیرید.

اگر قصد سفر به کیش را دارید، می‌توانید وارد سایت همسفرگشت به آدرس www.hamsafarha.com شوید و در بخش جستجو تور، مبدا و تاریخ حرکت خود را انتخاب نمایید و از بین تورهای نمایش داده شده به شما مطابق با بودجه خودتان تور مربوطه را انتخاب نمایید و سفری دلچسب را در جزیره تجربه کنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi