https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

تور کیش را از کدام شهرها می‌توان خرید؟

تاریخ ثبت : 14 شهریور 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  تور کیش را از کدام شهرها می‌توان خرید؟
تور کیش را از کدام شهرها می‌توان خرید؟ تور کیش را از کدام شهرها می‌توان خرید؟

جزیره زیبای کیش، واقع در استان هرمزگان، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است که به دلایلی چون طبیعت زیبا، تفریحات متنوع، مراکز خرید متعدد و هتل‌های لوکس و مجلل، مورد توجه قرار گرفته است. چیزی که این جزیره را از دیگر نقاط ایران متفاوت می‌کند، سواحل مرجانی بسیار دیدنی و آب‌های شفاف و زلال آن است که امکان انواع تفریحات دریایی و آبی، مانند غواصی، قایقرانی، جت‌اسکی و ... را برای علاقه‌مندان فراهم می‌آورد. کیش، تابستان‌هایی گرم و مرطوب دارد. از این رو، اغلب افراد ترجیح می‌دهند فصل‌های سرد سال را برای سفر به این جزیره انتخاب کنند تا روزهای بهتری را تجربه نمایند. البته این به معنای کم‌گردشگر بودن کیش در فصل تابستان نیست. جزیره کیش همواره مملو از جمعیت بوده و در تابستان‌ها به دلیل ارزان‌تر بودن قیمت‌ها و جشنواره‌های موجود، مورد استقبال بسیار بالایی قرار می‌گیرد. در هر شهری که اقامت داشته باشید، می‌توانید تورهای کیش را خریداری کنید و از آن‌جا سفر زیبا و هیجان‌انگیز خود را آغاز نمایید.

تور کیش

تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان یکی از پرطرفدارترین تورهای این شهر است که مورد استقبال اصفهانی‌های عزیز قرار دارد. روزانه بیش از 4 پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد کیش انجام می‌شود. البته امکان سفر به صورت زمینی و با استفاده از قطار نیز وجود دارد، اما سفر هوایی به دلیل راحت‌تر بودن، مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد. تور زمینی از ایستگاه راه‌آهن اصفهان به سمت بندرعباس انجام می‌شود که حدود 17 ساعت طول می‌کشد. مسافران از ایستگاه راه‌آهن بندرعباس به سمت بندر چارک حرکت کرده و از آن‌جا با اتوبوس‌های دریایی به جزیره کیش منتقل می‌شوند. مسیر دریایی چارک تا کیش نیز یک ساعت و سی دقیقه به طول می‌انجامد.

تور کیش از اصفهان مواردی چون بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، رزرو اتاق، صبحانه به همراه اتاق، ترانسفر استقبال فرودگاهی و گشت در جزیره را شامل می‌شود. قیمت تور کیش با توجه به نوع وسیله نقلیه، تعداد روزهای اقامت و درجه هتل محاسبه می‌گردد. هرچه تعداد ستاره‌های هتل بیشتر باشد و امکاناتی بهتری را در اختیار مسافران قرار دهد، قیمت تور نیز بالاتر خواهد بود.

تور کیش

تور کیش از تبریز

تور کیش از تبریز قیمت ثابتی ندارد و با توجه به کیفیت تور، تعداد روزهای اقامت، کلاس پروازی، تعداد ستاره‌های هتل و ... محاسبه می‌گردد. اگر می‌خواهید سفر ارزان‌تری را تجربه کنید باید وقت مناسبی را برای سفر انتخاب کنید. جزیره کیش در برخی از ماه‌های سال، مانند اواخر بهار، فصل تابستان، اوایل مهر و زمان امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها، گردشگر کمتری داشته و به تبع آن، قیمت پروازها، هتل‌ها و تورها نیز کاهش می‌یابد. اگر بخواهید می‌توانید هتل‌های 3 ستاره و پروازهای اکونومی را برای سفر در نظر بگیرید تا هزینه‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. هرچه هتل لوکس‌تر باشد، هزینه‌های سفر بالاتر خواهد بود.

پرواز تبریز - کیش از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز آغاز می‌شود و حدود 2 ساعت طول می‌کشد. تنها ایرلاین پرواز تبریز - کیش، ایران‌ایرتور است که پروازهای آن در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می‌شود. از این رو، خرید پروازهای لحظه آخری بسیار محدود بوده و امکان کاهش هزینه‌ها از این طریق وجود ندارد.

دلفین در کیش

تور کیش از مشهد

تور کیش  از مشهد را می‌توان پرفروش‌ترین تور پس از تور  کیش  از تهران معرفی کرد. روزانه بالغ بر  20 پرواز از سمت فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سمت فرودگاه کیش انجام می‌شود. از این رو، امکان خرید پرواز لحظه آخری و کاهش هزینه تور بسیار بالا می‌باشد.  مسافران مشهد این امکان را دارند که در لحظات آخر صندلی‌های خالی تور کیش را خریداری نموده و هزینه خرید را به مقدار قابل توجهی کاهش دهند.

تورهای کیش از مشهد معمولا با بلیط رفت‌وبرگشت، استقبال فرودگاهی، رزرو اتاق و صبحانه در هتل همراه هستند. علاوه بر این، گشت در جزیره و کارت تخفیف ویژه مناطق دیدنی، رستوران‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی نیز برای مسافران در نظر گرفته می‌شود. اگر تور موردنظر وعده غذایی شام و ناهار را نیز در برنامه‌های خود داشته باشد، هزینه آن بالاتر خواهد بود. در کل می‎توان گفت هزینه تور کیش از مشهد بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهد، متفاوت است و نوع اقتصادی تا لوکس را شامل می‌شود.

تور کیش از مشهد

تور کیش  از کرمان

تور کیش از کرمان، مانند دیگر شهرهای ایران، خدمات خرید بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما و رزرو اقامت‌گاه را برای مسافران انجام می‌دهد و علاوه بر آن امکاناتی چون ترنسفر فرودگاهی، صبحانه در هتل و کارت‌های تخفیف مراکز تفریحی را نیز برای علاقه‌مندان در نظر می‌گیرد. پروازهای کیش از کرمان از طریق دو شرکت هواپیمایی ماهان و کیش‌ایر انجام می‌شود و حدود یک ساعت و ده دقیقه طول می‌کشد. علاوه بر این، امکان سفر به صورت زمینی نیز وجود دارد که در این صورت به دو بخش سفر با اتوبوس یا قطار و سفر دریایی تقسیم می‌شود.

جزیره کیش به علت پرگردشگر بودن، هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های متعددی دارد. تنوع اقامت‌گاه گزینه‌های متنوعی را در اختیار مسافران قرار داده و امکان یک انتخاب خوب را برای آنان فراهم می‌کند.  شما می‌تواند بر اساس بودجه خود تورهای اکونومی کیش یا لوکس را برای سفر انتخاب نمایید و از امکانات آن برخوردار باشید. البته پیشنهاد می‌کنیم بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید و نگران هزینه‌های آن نباشید. تورهای اقساطی کایت امکان یک سفر رویایی و به‌یادماندنی را برای شما فراهم می‌کنند.

تور کیش

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، شما این فرصت را دارید که آژانس‌ گردشگری موردنظر خود را انتخاب کرده و در هر شهری که حضور دارید­، تور کیش را از همان شهر خریداری نمایید. تعدادی از آژانس‌های گردشگری، از جمله کایت، امکان خرید تور کیش را از شهرهای مختلف مانند تهران، مشهد، تبریز، ساری و ... برای مسافران فراهم کرده و خدمات خوبی را نیز به آنان ارائه می‌دهند. یکی از ویژگی‌های آژانس کایت، امکان خرید اقساطی تور کیش می‌باشد. اگر مایل به سفر هستید، اما در حال حاضر از لحاظ مالی شرایط آن را ندارید، می‌توانید تور اقساطی کایت را خریداری نمایید. در این صورت تنها  20 درصد هزینه تور را در ابتدا پرداخت خواهید کرد و مابقی آن را به صورت اقساطی از 4 ماه تا 10 ماه، بسته به انتخاب خودتان، می‌پردازید. برای خرید تور کیش کایت سه راه پیش‌رو دارید. می‌توانید  خرید خود را به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت کایت انجام دهید یا با شماره 02175097700 تماس بگیرید و مراحل ثبت نام را با راهنمایی کارشناسان تیم کایت طی کنید. برای عزیزانی که در تهران اقامت دارند، امکان خرید حضوری نیز فراهم شده است. کافیست به آدرس تهران، خیابان مطهری، پلاک 188، مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi