https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

معرفی رنوس تخصصی ترین تجهیز کننده هتل در ایران

تاریخ ثبت : 29 شهریور 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  معرفی رنوس تخصصی ترین تجهیز کننده هتل در ایران
معرفی رنوس تخصصی ترین تجهیز کننده هتل در ایران معرفی رنوس تخصصی ترین تجهیز کننده هتل در ایران

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات هتلی است. ما در زمینه تجهیز هتل‌ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه‌ها و آسایشگاه‌ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می‌کنیم.  

پیوسته و در همه حال در تلاشیم تا برای شما آسایش و راحتی فراهم کنیم.

میدانیم شما دغدغه مهم پذیرایی از مهمانان عزیزمان را دارید پس ما برای شما چالش‌ها را برطرف می‌کنیم

شما تنها لبخند بزنید

 

تمرکز ما روی رضایت میهمانان هتل، ارائه دهندگان مراکز اقامتی، مصرف کنندگان و کسانی است که ارتباط مستقیمی با سبد محصولات ما دارند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به شمار میرود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌های ما به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر خدمات کمک می کند.

تجهیزات هتل

0912-953-3543

021-6690-8358

پاشنه کش هتلی

پاشنه کش کفش یک ابزار کوچک است که برای راحتی بیشتر ماست که در زندگی روزمره خود کفش می‌پوشیم. همچنین یک مورد ضروری در اتاقهای مدرن هتل است. استفاده از پاشنه کش کفش هتلی می‌تواند زندگی راحت‌تری را برای مهمانان فراهم کند و کیفیت خدمات و تصویر هتل را به طور موثری بهبود بخشد.

پاشنه کش هتلی

 ما در زندگی روزمره، سبک‌ها و مدل‌های کفشی که می بینیم نیز متفاوت است. با توجه به مواد ، عمدتا دو دسته پاشنه کش پلاستیکی و چوبی وجود دارد. پاشنه کش پلاستیکی ارزان‌تر است، بسیاری از هتل‌ها از این نوع پاشنه کش کفش استفاده می‌کنند، اما عمر مفید آن کوتاه است، شکستن آن آسان است، پاشنه کش چوبی گران‌تر، ارزنده‌تر و دارای عمر طولانی‌تری است، عموماً برای مصارف خانوادگی. تدارکات هتل طبقه بندی کفش را معرفی کرد، آیا می‌دانید چگونه از پاشنه کش کفش به درستی استفاده کنید؟ در واقع ، روش استفاده بسیار ساده است! هنگام پوشیدن کف ، ابتدا باید بند کفش خود را شل کرده و سپس از پاشنه کش استفاده کنید. این اولین قدم برای نگهداری کفش است. آسیب کفش معمولاً از پاشنه شروع می‌شود. بنابراین، می‌توان بیشتر از کفش برای پوشیدن کفش استفاده کرد. دسته بلند پاشنه کش را می‌توان برای خانه تهیه کرد، اما معمولاً برای حمل آماده است. علاوه بر این، هنگام پوشیدن کفش به پا فشار نیاورید، می توانید ابتدا پاها را داخل کفش کنید، سپس پاشنه کش را به صورت عمودی نزدیک به پاشنه پا وارد کفش کنید و بعد از وارد شدن پاشنه به داخل پاشنه کش را بیرون بکشید. کفش‌هایی با بند کفش باید این عادت را ایجاد کنند که قبل از پوشیدن بند کفش آنها را شل کنند. اگرچه پاشنه کش کفش یک ابزار کوچک در زندگی ما است، اما اگر از آن به درستی استفاده کنیم، راحتی بیشتری را برای زندگی ما به ارمغان می‌آورد. چرا که نه؟ انواع پاشنه کش هتلی را در رنوس ببنید و مطابق با نیازهای خودتان آن را سفارشی سازی کنید.

پاشنه کش هتلی

تخت باکس هتلی

به بهترین خواب شبانه خود فکر کنید. بالش های بزرگ، ملحفه سفید و یک تشک فوق العاده راحت. این احتمال وجود دارد که خواب کامل شب شما در یک تخت هتلی لوکس باشد. راحتی نهایی نباید تنها برای اقامت در هتل باشد. از راهنمای آسان ما در مورد نحوه تکرار تجربه تخت خوشمزه هتل در خانه استفاده کنید. آنها بهترین نکات ما برای لذت بردن از خواب خوش ، شب به شب هستند.

تخت باکس قدم اول ساخت تختخواب رویایی شماست. به دنبال مواد برتر و کارایی ماهر باشید. پایه های تخت خواب دیوان ما از چوب جامد و بهترین اثاثه یا لوازم داخلی ساخته شده است. آنها بر اساس استانداردهای صنعتی ساخته شده اند و برای ماندگاری ساخته شده اند. حتی می توانید با انتخاب دو یا چهار کشو ، فضای ذخیره سازی بسیار مهمی را اضافه کنید. ما مجموعه ای از پارچه های مجلل در طیف گسترده ای از رنگ های مجلل را ارائه می دهیم. تختخواب جدید شما به طرز ماهرانه ای ساخته می شود تا به طور یکپارچه با خانه شما ترکیب شود.تخت باکس هتلی دیگر آنقدر شناخته شده است که برای خانه هم از آن استفاده می‌کنند. تخت باکس هتلی با دو نوع اسکلت چوبی و فلزی به بازار عرضه می‌شود که معمولا برای هتل‌ها اسکلت فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته تنها تخت باکس با پارچه سفید به بازار هتل ها عرضه می‌شد اما امروز به طراحی آن نیز توجه می‌شود. ما می‌توانیم به سرعت تخت باکس مورد نیاز شما را مطابق درخواستتان سفارشی سازی کنیم و به دست شما برسانیم. اگر هرسوالی داشتید با ما تماس بگیرید.

واکس کفش هتلی

آیا کفش‌های شما به نظافت در طول سفر نیاز دارند؟ در اتاق هتل معمولا یک پک برای مهمان در نظر میگیرند که یک یک براق کننده کفش نیز داخل آن قرار دارد که میتوانید به سادگی کفش خود را نظافت نمایید. واکس هتلی کفش که به شو شاینر shoe shiner نیز در هتل ها شناخته می شود همان واکس هتلی است خرید واکس هتلی و دیگر ملزومات هتلی با بهترین قیمت را از رنوس بخواهید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi