https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

خاص ترین اقامتگاه های یزد، کاشان و اصفهان را بشناسید

تاریخ ثبت : 06 آبان 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  خاص ترین اقامتگاه های یزد، کاشان و اصفهان را بشناسید
خاص ترین اقامتگاه های یزد، کاشان و اصفهان را بشناسید خاص ترین اقامتگاه های یزد، کاشان و اصفهان را بشناسید

سفر به شهرهای تاریخی لذت خاصی دارد! قدم زدن در میان کوچه پس کوچه هایی که از گذشته های دور با تمام خاطراتش دست نخورده باقی مانده اند تجربه هیجان انگیزی است.

یزد، کاشان و اصفهان از جمله این شهرهای تاریخی هستند که خوشبختانه بافت سنتی خود را حفظ کرده اند و همین باعث شده اصالت و جذابیت زیادی برای مسافران و توریست ها داشته باشند. بسیاری از مسافران برای اینکه بتوانند این فضای اصیل و سنتی را با گوشت و خون خود حس کنند به جای اجاره سوئیت در یزد، بوم گردی رزرو می کنند.

بوم گردی ها اقامتگاه هایی هستند که طبق  فرهنگ بومی و سنتی آن منطقه ساخت و چیدمان شده اند و حتی رفتار پرسنل و برنامه هایی که برای مسافران آن بوم گردی تدارک دیده شده در راستای حفظ سنت و فرهنگ آن منطقه است. در ادامه شما را با چند مورد از جذاب ترین بوم گردی های یزد، اصفهان و کاشان آشنا می کنیم و در انتها به شما می گوییم که از چه طریقی  این اقامتگاه ها را رزرو کنید.

بوم گردی هاتف در اصفهان که از هتل 5 ستاره چیزی کم ندارد!

بومگردی هاتف اصفهان

زمانی که وارد این بوم گردی شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند رنگ های شاد و زیبایی است که در دیزاین آن به کار رفته است. حیاطی بزرگ و دلباز، اتاق هاییکه با گلیم های ایرانی و اسباب سنتی تزیین شده، تخت هایی هایی در حیاط که می توانید روی آن چای دبش خوش عطر بنوشید و رستورانی که در آن انواع غذاهای خوشمزه سنتی ایرانی سرو می شود!

بنای این بوم گردی در اصفهان مربوط به دوران پهلوی است و امکاناتی را به مسافران ارائه می دهد که در حد یک هتل 5 ستاره است. در بالا تصویر یکی از اتاق های این بوم گردی را می بینید و همین تصویر کافیست که شما را برای اقامت در این بوم گردی در اصفهان بی تاب کند.

البته به جز بوم گردی می توانید اجاره سوئیت را مدنظر داشته باشید. درست است که سوئیت به اندازه بوم گردی فضای سنتی ندارد اما سوئیت ها نیز مزایای دیگری دارند که بسیاری از مسافران ترجیح می دهند آنها را رزرو کنند.

بوم گردی ای در کاشان که پر از اسباب بازی های زمان قاجار است!

خانه موزه عروسک و اسباب بازی کاشان

این بوم گردی در کاشان که به خانه موزه عروسک و اسباب بازی کاشان مشهور است، یکی از جذاب ترین بوم گردی های ایران است. در این بوم گردی یک موزه وجود دارد که در آن اسباب بازی های به جا مانده از دوران قاجار نگهداری می شود. اتاق های این اقامتگاه به صورت سنتی چیدمان شده اند و فضایی صمیمانه و دنج دارند. این بوم گردی نیز مانند اکثر بوم گردی ها یک حیاط مرکزی بزرگ با تخت هایی دور تادور آن دارد که برای شب نشینی و معاشرت با دوستان و مسافران دیگر فضایی مناسب ایجاد کرده اند.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید متعلق به این بوم گردی در کاشان است. تصاویر گویای امکانات فوق العاده، زیبایی و فضای اصیل این اقامتگاه هست. 

بوم گردی ای در یزد که متعلق به قاجاریهاست!

بومگردی نارنجستان یزد

این بوم گردی زیبا که نارنجستان نام دارد زمانی متعلق به انسان هایی بود که در دوران قاجار زندگی می کرده اند و در و دیوار آن پر از خاطرات شیرین و تلخ مربوط به گذشتگان ماست.

 هم اکنون این خانه پر رمز و راز در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که عاشق فضاهای تاریخی هستند. این بوم گردی با حیاطی باصفا دارای اتاق هایی با تم سنتی و قدیمی هستند و شما با سکونت در آنها احساس خواهید کرد به گذشته سفر کرده اید. وجود سکو و تاقچه در اتاق ها و گنبد در نقاط مختلف این بوم گردی نمادی از معماری قدیمی و سنتی ایرانیست که بسیار جالب توجه است.

این اقامتگاه امکانات مناسبی برای اقامت مسافران تدارک دیده و کسانی که برای بوم گردی در یزد، نارنجستان را انتخاب می کنند می توانند از یک تجربه مهیج و تاریخی لذت ببرند. 

تمامی این اقامتگاه ها را می توانید از وبسایت لیدوماتریپ رزرو کنید

وبسایت لیدوماتریپ

لیدوماتریپ یک وبسایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه و اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران است. در لیدوماتریپ شما می توانید در شهرهای مرکزی، شمالی، جنوبی و حتی روستاهای کوچک، انواع اقامتگاه را به صورت آنلاین و در زمانی کوتاه رزرو کنید. فقط کافیست وارد وبسایت شوید، شهر موردنظرتان را انتخاب کنید تا وارد صفحه اقامتگاه های آن شهر شوید. جالب این است که شما به تمامی تصاویر، موقعیت جغرافیایی، قیمت در ایام مختلف و توضیحات کاملی از اقامتگاه دسترسی دارید. نکته مهم اینکه اگر پروسه رزرو حضوری برای شما ساعت ها زمانبر باشد در این وبسایت می توانید در کمتر از 10 دقیقه اقامتگاه مناسب خود را یافته و رزرو نمایید و همین سرعت بالا، باعث محبوبیت بسیار زیاد رزرو آنلاین در میان سفردوستان شده است.

لازم به ذکر است که اگر شما نیز فضا و یا اقامتگاهی خالی، از یک اتاق کوچک گرفته تا ویلایی لوکس دارید، می توانید آن در وبسایت لیدوماتریپ به صورت رایگان ثبت کنید. پس از ثبت، از سوی پشتیبانان لیدوما با شما تماس گرفته می شود تا مراحل اهراز هویت و ثبت اطلاعات واحد تکمیل گردد و در انتها اقامتگاهتان در وبسایت منتشر می شود تا در معرض دید مسافران از سراسر ایران قرار بگیرد.

لیدوماتریپ پشتیبانی 24 ساعته و تمام وقت دارد و مسافرین در هر ساعتی از شبانه روز می توانند با این مجموعه تماس بگیرند. این مجموعه عضو اتحادیه های کسب و کارهای مجازی، دارای نماد اعتماد الکترونیک، ثبت شده به عنوان شرکت "خلاق" و مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه می توانید وارد وبسایت  www.lidomatrip.com  شوید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi