https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

چه زمانی به کیش سفر کنیم؟

تاریخ ثبت : 09 آبان 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  چه زمانی به کیش سفر کنیم؟
چه زمانی به کیش سفر کنیم؟ چه زمانی به کیش سفر کنیم؟

قریب‌به اکثر افراد، جزیره‌ی کیش را یکی از بهترین مقاصد تفریحی و گردشگری برای مسافرت می‌دانند. بنابراین دور از انتظار نیست که سالانه به تعداد مسافران این جزیره افزوده شود. در این میان، اطلاعاتی وجود دارد که آگاهی از آن‌ها قبل‌از اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش مهم شناخته می‌شود. به‌عنوان مثال، جاهای دیدنی کیش کجاست یا چه زمانی به کیش سفر کنیم و... از رایج‌ترین سوالات میان مسافران هستند. ما نیز مطلبی را پیرامون بهترین زمان سفر به کیش آماده کرده‌ایم و در آن شما را با ایام مناسب و حتی نامناسب سفر به کیش آشنا می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین زمان از نظر شرایط جوی

اگر ملاک شما برای انتخاب زمان مناسب برای سفر، آب و هوای کیش است؛ اواخر زمستان و اوایل بهار را انتخاب کنید. در این ایام، کیش در بهترین آب و هوا قرار دارد و خبری از سرمای زیاد و رطوبت شدید و گرمای طاقت‌فرسا نیست. بنابراین اگر سفر به کیش در بهار را انتخاب کرده‌اید؛ خوب است بدانید بهترین تجربه‌ها و بهترین شرایط در انتظار شماست. از آب و هوای مطبوع و معتدل کیش لذت ببرید و در مراکز خرید کیش و سواحل نفس‌گیر آن به گشت‌وگذار بپردازید. البته خوب است بدانید فصل بهار و سفر به کیش در عید نوروز از پرطرفدارترین مسافرت های ایران است.
یکی از نکاتی که در این زمینه باید به خاطر داشته باشید؛ سفر در پاییز است. در این فصل و به‌ویژه ماه آبان و آذر، رطوبت تابستان کاهش یافته و هنوز از سرمای زمستان و بادهای شدید کیش اثری نیست. لذا اگر به هوای خنک و نچندان کم رطوبت علاقه دارید؛ می‌توانید سفر به کیش در پاییز را امتحان کنید. از مزایای این فصل به تخفیف های پاییز کیش و بازارهای خرید آن می‌توانیم اشاره کنیم.

زمان مناسب برای خرید

به‌واسطه‌ی موقیعت جغرافیایی جزیره، مراکز خرید کیش بسیار غنی از برندها و پوشاک فوق‌العاده هستند که خرید در کیش را به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل می‌کنند. بنابراین اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که برای خرید در کیش به این جزیره می‌آیید؛ بهترین زمان سفر به کیش را فصل پاییز در نظر بگیرید. در این ایام مراکز خرید و پاساژهای کیش جشنواره های تخفیف زیادی را برگزار می‌کنند و به شما امکان خرید کالاهای ارزان را می‌دهند. 
ما برای تمام افرادی که قصد سفر در زمستان را دارند پیشنهاد می‌کنیم قبل‌از رسیدن به بندر چارک یا سایر بنادر بندرعباس، از شرایط جوی آن‌ها آگاه شوید. زیرا اگر شرایط جوی کیش پرباراش و نامتعادل باشد امکان استفاده از لندینگ کرافت کیش یا اتوبوس دریایی وجود ندارد. همچنین خوب است بدانید انواع بلیط هواپیما ارزان و بلیط قطار و اتوبوس در سایت قاصدک24 به فروش می‌رسند. لذا پس از مطالعه‌ی این مقاله می‌توانید سری به قاصدک 24 بزنید و خرید آنلاین خود را در بستری امن انجام دهید.

سفر در تابستان با مزایا

اگر آب و هوای معتدل، اولویت اول شما در مسافرت نیست؛ بهترین زمان برای کیش را تابستان درنظربگیرید. زیرا باوجود گرما و رطوبت بسیار در این فصل نیز همچنان مسافران زیادی اقدام به رزرو بلیط هواپیما کیش می‌کنند. در زیر به مزایای سفر در تابستان اشاره می‌کنیم.

تفریحات آبی در کیش

تعطیلات

تعطیلات فرصت مناسبی برای سفرهای خانوادگی و دسته‌جمعی است که موردعلاقه‌ی افرادِ دارای کودک یا دانش‌آموز شناخته می‌شود. سفر به کیش در تابستان این امکان را به والدین می‌دهد تا با خیال راحت و به دور از نگرانی مدارس فرزندان خود، به سفر بروند. افزون‌برآن برخی از شرکت‌های خصوصی یا دانشگاه‌ها نیز به کارکنان و کارمندان خود مرخصی تابستانه می‌دهند تا از این فرصت نهایت استفاده را برای گردش و تفریح داشته باشند. بنابراین برای این افراد تابستان پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانند از تعطیلات لذت ببرند.
جشنواره ها
جشنواره تابستانی یکی‌از مزایای سفر به کیش در تابستان است که امکان خرید و تفریح را برای مسافران کیش فراهم می‌سازد. این جشنواره به‌طورمعمول با اجرای موسیقی های زنده همراه بوده و مملواز قرعه کشی و جوایز نفیس است. بدین‌منظور افراد زیادی جذبِ شرکت در این جشن ها و مراسم های جذاب کیش می‌شوند و آن را یکی از جاذبه های گردشگری کیش معرفی می‌کنند. تاریخ برگزاری جشنواره های کیش نیز از اواسط تیر تا اواسط شهریورماه شناخته می‌شود.

تفریحات متنوع

جزیره‌ی کیش از مهمترین تفریحات آبی ایران نظیر شاتل سواری، غواصی، اسکوتر زیر دریایی، تیوب های تندروی بنانا و… است. همه‌وهمه این‌ها سرگرمی‌هایی هستند که در دریای نیلگون خلیج فارس انجام می‌پذیرند و شما را غرق در هیجان جت اسکی یا آرامش پرواز می‌کنند. بدین‌منظور ممکن است تجربه‌ی این تفریح‌ها و شنا در کیش در تابستان را لذت‌بخش‌تر از سایر فصول بدانید. البته می‌بایست به خاطر داشته باشید که بهترین زمان سفر به کیش، تابستان نیست. بلکه در بهار نیز شرایط آب و هوایی جزیره بهتر بوده و امکان استفاده‌از مراکز تفریحی کیش وجود دارد.
ناگفته نماند کسانی‌که برای خرید بلیط هواپیما کیش به صورت آنلاین و از طریق قاصدک 24 اقدام ‌کنند می‌توانند از این تفریحات با تخفیف ویژه برخوردار شوند. چرا که قاصدک 24 در ازای خرید هر بلیط هواپیما کیش یک بن تخفیف 30 هزارتومانی را مسافران خود در نظر گرفته است. (قابل‌استفاده برای مراکز و خدمات تفریحی کیش)

خرید در کیش

تخفیف هتل

همانطور که اغلب افراد می‌دانند علاوه‌بر بلیط های هواپیما، گاه ظرفیت اتاق های یک هتل نیز توسط دفاتر مسافرتی خریداری و چارتر می‌شود. علت این اتفاق نیز به تقاضای آژانس ها برمی‌گردد زیرا بسیاری از آن‌ها تورهای خود را در قالب پکیج‌های بلیط و هتل با آفرهای ویژه به مسافران ارائه می‌کنند. هتل های کیش نیز در فصل تابستان اغلب شامل این آفرها می‌شوند و افراد زیادی را برای رزرو هتل کیش در فصل تابستان راغب می‌کنند.
در پایان خوب است بدانید شیوه‌های مختلفی برای رفتن به کیش وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. بلیط هواپیما کیش، بلیط قطار بندرعباس، بلیط اتوبوس بندرعباس یا بلیط چارتر و... نمونه‌هایی از این روش‌ها هستند که افراد با توجه به بودجه و ملاک‌های دیگر خود اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند. همگی این بلیط‌ها به‌همراه سایر موارد دیگر مانند بلیط هواپیما قشم، بلیط رجا و بلیط اتوبوس ‌در قاصدک24 با ارزان‌ترین قیمت عرضه می‌شوند و شما را در داشتن خریدی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه یاری می‌کنند. شما می‌توانید خدمات گردشگری موردنظر خود را، مانند تورهای مسافرتی، رزرو هتل، خرید بلیط یا حتی ثبت نام بیمه مسافرتی از قاصدک24 دریافت کنید. تنها کافی‌ست به سایت آن مراجعه کنید و در کسری از ثانیه خرید آنلاین خود را به‌آسانی انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌های موردنیاز خود نیز با پشتیبانی 24 ساعته‌ی قاصدک 24 تماس حاصل فرمایید.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi