https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رزرو بهترین تورهای ترکیه در سفرآس24

تاریخ ثبت : 16 بهمن 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  رزرو بهترین تورهای ترکیه در سفرآس24
رزرو بهترین تورهای ترکیه در سفرآس24 رزرو بهترین تورهای ترکیه در سفرآس24

تور ترکیه یکی از پر مخاطب ترین تورهای خارجی است که در بین مسافران ایرانی مشتاقان بسیاری  دارد. موارد زیر را می توان مهم ترین دلایل محبوبیت این تور در بین گردشگران ایرانی دانست.

با توجه به تنوع تورهای ترکیه و اطلاعات ناقص موجود درباره هر کدام از آنها، در این مقاله قصد داریم تور ترکیه و جاذبه های آن را به طور کامل معرفی و نکات لازم برای رزرو تور را بیان کنیم.

درباره ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای فراقاره ای در اوراسیاست که بخشی از آن در آسیا و بخشی از آن در اروپا واقع شده. این کشور در غرب ایران قرار گرفته و با آذربایجان غربی مرز مشترک دارد. آب و هوای کشور نامبرده کوهستانی است و منطقه ای پر باران محسوب می شود. در این سرزمین پهناور شهرهای توریستی جذابی وجود دارد که همگی در شمار برترین مقاصد آسیایی قرار دارند. از جمله این شهرها می توان به آنکارا، استانبول، آنتالیا، قونیه، ازمیر و وان اشاره کرد. سواحل خیره کننده، بناهای تاریخی، تفریحات مهیج، بازارهای لوکس و ارزان، غذاهای خوش طعم و برگزاری مراسم باشکوه را می توان مهم ترین ویژگی های توریستی این کشور دانست.

جذابیت ترکیه از کجا آب می خورد؟

جستجو برای یک مقصد توریستی کاملاً جذاب در بسیاری از موارد به کشور همسایه یعنی ترکیه ختم می شود. اما در این کشور چه چیزی منتظر مسافران است؟ اولین چیزی که در این کشور بسیار جالب توجه است، ترکیب های منتناقض و دوست داشتنی است. در این کشور بناهای سنتی و سازه های مدرن در کنار هم قرار گرفته اند، مردم در کوچه و خیابان هایی که مساجدی سر به فلک کشیده دارد، می رقصند، دو دوست که یکی یک تار مو بیرون نگذاشته و دیگری ترجیح داده روسری بر سر نگذارد، دست در دست یکدیگر دارند!

جدای از این جاذبه ها که بیشتر مربوط به فرهنگ منعطف ترکیه است، باید به جاذبه هایی طبیعی اشاره کرد که در سواحل لوکس و جذاب، دره های بیابانی، کوه ها و آبشارها، جنگل های سرسبز و دریاچه ها نمایانگر شده اند. همچنین می توان از غذاهای خاص ترکی به عنوان یکی از جذاب ترین جاذبه های این کشور در نظر مسافران نام برد.

چه زمانی برای سفر به ترکیه مناسب است؟

شهرهای مختلف این کشور آب و هوای متفاوتی دارند. بهار و پاییز بهترین زمان سفر به استانبول است. برای سفر به آنکارا بهترین زمان نیمه اددیبهشت تا نیمه تیر ماه و همچنین مهر ماه است. نیمه فروردین تا نیمه اردیبهشت زمان مناسب برای رزرو تور آنتالیا است. برای رزرو تور وان نیز بهتر است اواخر اردیبهشت تا نیمه های مهر ماه اقدام کنید.

البته اگر به دنبال سفرهای ارزان هستید، بهتر است به این زمان ها فکر نکنیدو فصل های کم مسافر را انتخاب نمایید. در این زمان ها با خرید بلیط ترکیه لحظه آخری می توانید هزینه سفر خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

بهترین تورهای ترکیه کدام ها هستند؟

ترکیه شهرهای توریستی بسیاری دارد که هر کدام با ویژگی هایی خاص مسافران را مجذوب خود ساخته اند. یکی با سواحل چشم نواز، دیگری با بازارهای ارزان قیمت و بعضی هم با تفریحات لوکس! پیش از فکر کردن به چگونگی رزرو تور بهتر است پاسخ به سوال «کدام تور ترکیه؟» را برای خودمان مشخص کنیم.

تور استانبول

استانبول از توریستی ترین شهرهای آسیاست که عنوان سومین کلان شهر بزرگ خاورمیانه را از آن خود کرده. این شهر که قسمتی از آن در اروپا و قسمتی از آن در آسیا قرار دارد، متنوع ترین جاذبه ها را در خود جای داده و برای هر نوع سلیقه ای پیشنهادی دارد.

جاذبه های تور استانبول

 

تور آنتالیا

تور آنتالیا

آنتالیا از تفریحی ترین شهرهای ترکیه است که در بنادر جذاب خود انواع تفریحات آبی را نصیب مسافران می کند. این شهر به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه شناخته می شود و سالانه مسافران بسیاری را در سواحل فیروزه ای خود جای می دهد.

جاذبه های تور آنتالیا

 

تور آنکارا

تور آنکارا

آنکارا یکی از بزرگ ترین شهرهای ترکیه است که جاذبه های توریستی بسیاری در دل خود دارد. بافت سنتی - مدرن ترکیه بیش از همه در این شهر به چشم می خورد و نهادهای دولتی و شرکت های تجاری مهم نیز بیشتر در این شهر قرار گرفته اند.

جاذبه های تور آنکارا

 

تور وان

یکی از ارزان ترین سفرهای خود را به کشور همسایه می توانید با رزرو تور وان ترکیه تجربه کنید. سفر به این شهر که با ایران دارای مرز مشترک است به صورت زمینی و با اتوبوس نیز قابل رزرو است. عمده ترین دلیل مسافرپذیری این شهر را می توان جاذبه های تجاری دانست که در قالب مراکز خرید ارزان قیمت به چشم می خورند.

جاذبه های تور وان

 

قیمت تور ترکیه چقدر است؟

فاکتورهای متعددی بر روی هزینه سفر شما به ترکیه تأثیر می گذارد. زمان سفر، کیفیت اقامتگاه انتخابی، مدت اقامت، خدمات تور و شیوه سفر از مهم ترین این فاکتورها هستند. اما اول از همه باید مشخص کنید قصد سفر به کدام شهر ترکیه را دارید. مسلماً هزینه سفر به شهری چون وان در هم مرزی ایران با شهری چون آنتالیا متفاوت است. بنابراین قیمت تور با توجه به انتخاب های شما تعیین می شود. نکته قابل توجه این است که در حال حاضر می توانید تورهای های ترکیه را به دو صورت ارزان و لاکچری رزرو نمایید.

هتل های ترکیه و قیمت آنها

ترکیه به عنوان یک کشور مسافرپذیر اقامتگاه های بسیاری را در خود جای داده است. از هتل های لوکس ساحلی که اقامت در آنها به تنهایی یک سفر جذاب است تا هتل هایی ارزان قیمت که برای سفرهای اقتصادی تنظیم شده اند. در ادامه معرف ترین هتل های ترکیه در دو دسته ارزان و لاکچری را مشاهده می کنید.

هتل های ارزان قیمت

هتل های لوکس ترکیه

اقدامات لازم برای رزرو تور

سفر به هر جای دنیا نیازمند انجام برخی مقدمات است. مقدماتی چون خرید بلیط، رزرو اقامتگاه، اخذ ویزا و غیره. خوشبختانه اکنون شرایطی فراهم شده که شما تمام این مقدمات را تنها با چند کلیک روی صفحه گوشی خود می توانید انجام دهید. سفرآس24 به عنوان مرجع رسمی رزرو تورهای داخلی و خارجی، تورهای متنوع ترکیه را برای سفر به شهرهای مختلف این کشور ارائه کرده و برای هر کدام آفرهایی ویژه در نظر گرفته است. برای رزرو تور مورد نظر خود کافی است وارد سایت شده و با انتخاب یک هتل از لیست تورهای لاکچری یا ارزان قیمت، تور مورد نظر خود را رزروکنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi