https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

ویزاگردی بهترین آژانس اخذ ویزای کانادا در یزد

تاریخ ثبت : 16 بهمن 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  ویزاگردی بهترین آژانس اخذ ویزای کانادا در یزد
ویزاگردی بهترین آژانس اخذ ویزای کانادا در یزد ویزاگردی بهترین آژانس اخذ ویزای کانادا در یزد

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که برای دریافت ویزای کانادا در تلاش هستید. کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته و مهاجرپذیر در جهان است که با مساحتی چندین برابر نسبت به ایران و جمعیتی بسیار اندک و با وجود امکانات و رفاه اقتصادی – اجتماعی شهروندان، یکی از مناطق محبوب و پرطرفدار برای مهاجرت به شمار می‌آید. اخذ ویزای کانادا دارای قوانین و شرایط خاصی است که در این مقاله قصد داریم به مطالب کارآمد و ارزشمندی در این خصوص پرداخته و ابعاد گوناگون دریافت ویزای مولتی کانادا و همچنین ویزای توریستی کانادا و آژانس معتبر برای اخذ ویزای کانادا در یزد را مورد بررسی قرار دهیم.

ویزا کانادا

ویزای کانادا چیست؟

ویزای کانادا یا درواقع هر نوع ویزا، نوعی مجوز است که به وسیله‌ی آن، افراد می‌توانند وارد یک کشور خارجی شده و در بازه‌ی زمانی معلوم و مشخصی در آن کشور اقامت داشته باشند. این امر بسیار به روابط سیاسی و دیپلماتیک کشورها با یکدیگر وابسته است. بعضی از کشورها به دلیل روابط سیاسی ممکن است شهروندان سایر کشورها را از ویزا معاف کرده و یا بالعکس مشکلات سیاسی موجب دشواری‌هایی برای اخذ ویزا توسط متقاضیان درکشورهای گوناگون شود. این ویزا در واقع یک مهر بر روی پاسپورت اشخاص به شمار می‌آید که تعیین می‌کند آن‌ها واجد شرایط برای سفر به کشور مورد نظر خود هستند یا خیر؟ حال با این تعریف ویزای کانادا نیز مجوزی است که تنها با داشتن آن می‌توانید به این کشور سفرکنید.

در رابطه با کشور کانادا باید به این نکته اشاره کرد که برخی از ملیت‌ها برای سفر به کانادا نیازی به اخذ ویزای این کشور ندارند. اما افراد بسیاری سالانه برای مقاصد گوناگون اعم از سفرتفریحی، تحصیل یا مهاجرت دائم به این کشور سفر نموده و می‌بایست برای اخذ ویزای کانادا اقدام نمایند. ویزای کانادا را می‌توان به دو بخش کلی یعنی ویزای اقامت موقت کانادا و ویزای اقامت دائم کانادا تقسیم نمود. که ویزای موقت کانادا به افراد در یک مدت زمان محدود و معین اجازه می‌دهد در این کشور حضور داشته باشند که اغلب برای سفر، تحصیل و دید و بازدید آشنایان، از ویزای موقت استفاده می‌شود. ویزای دائم کانادا مجوزی است که اقامت دائمی و حضور همیشگی آنان را در کانادا تضمین می‌کند و از این طریق پس از مدتی و در صورت کسب شرایط لازم، می‌توانند به عنوان شهروند کانادا در این کشور زندگی نمایند.

انواع ویزای موقت کانادا

مدت زمان اقامت موقت در کانادا از طریق سفارت این کشور تعیین می‌گردد که حدودا 6 ماه بوده و به دو صورت یکبار ورود و چندبار ورود، ارائه می‌گردد. در ویزای موقت یکبار ورود، فرد تنها می‌تواند یکبار وارد این کشور شده و تا زمانی‌که ویزای او اعتبار دارد در این کشور بماند و پس از ترک کانادا دوباره با همان ویزا نمی‌تواند به کانادا سفر کند.

کانادا

اما در ویزای اقامت چندبار ورود، در مدت اعتبار ویزا، فرد می‌تواند چندین بار از این کشور خارج شده و دوباره به آن سفر کند. ویزای اقامت موقت کانادا شامل گونه‌های متعددی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

این ویزا به والدین شهروندان کانادایی یا والدین کسانی که اقامت دائم این کشور را دارند تعلق گرفته تا از کشورهای دیگر بتوانند به دیدار فرزندان خود در کانادا بیایند.

یک نوع دیگر ویزای کانادا برای کار و اشتغال بوده و مخصوص کسانی است که نامه‌ای مبنی بر پیشنهاد کار از سوی یک کارفرما در کانادا را دریافت کرده‌اند و لازم است به مدت محدودی در این کشور حضور داشته باشند

این ویزای کانادا مخصوص افرادی است که برای اهداف تجاری و به قصد انجام کسب و کارهای خاص وارد خاک کانادا می‌شوند.

ویزای تحصیلی از مدت زمان بیشتر از 6 ماه برخوردار است. این ویزای کانادا ویژه‌ی کسانی است که از طرف یک دانشگاه برای تحصیل در این کشور پذیرفته شده‌اند. برای تحصیل کمتر از 6 ماه، ویزای اقامت موقت این کشور نیز کفایت می‌کند اما برای بیش از 6 ماه می‌بایست ویزای تحصیلی کانادا را تهیه نمایید.

ویزا توریستی کانادا همان‌طور که از عنوان آن پیداست به افراد گردشگر تعلق گرفته و به آن‌‌ها اجازه می‌دهد تا مدت معینی را به صورت قانونی در این کشور سپری نمایند و به دو صورت ویزای سینگل و ویزای مولتیپل اخذ می‌شود.

یک نوع از ویزای توریستی است که به وسیله‌ی آن گردشگران تنها یکبار می‌‌توانند به خاک کشور کانادا سفر کرده و با اتمام مهلت آن می‌بایست کانادا را ترک نمایند.

ویزای مولتیپل یا ویزای چندبار ورود کانادا برای مقاصد گوناگون اعم از کار، سفر و غیره ارائه می‌شود. پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ویزای توریستی کانادا، ویزای مولتی این کشور است. ویزای مولتیپل کانادا برای اقامت موقت بوده که به صورت 5 ساله در اختیار گردشگران ایرانی قرار می‌گیرد. به این معنی که با تمام شدن اعتبار پاسپورت، این ویزا نیز نامعتبر محسوب می‌شود و اعتبار آن به اعتبار پاسپورت وابسته است. ویزای مولتی کانادا دارای مزایای خوبی است؛ این ویزا قابل تمدید است البته با وجود شرایطی خاص، همچنین این ویزا از نوع چندبار ورود بوده و با هر بار ورود، فرد می‌تواند توسط آن به مدت 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشد. ورود به کشور کانادا با ویزای مولتی کانادا نامحدود بوده و تا پایان اعتبار پاسپورت معتبر است.

ویزای کانادا در یزد

آژانس اخذ ویزای کانادا در یزد

آژانس اخذ ویزای کانادا در یزد، مجموعه‌ای است متشکل از تیمی مجرب و متخصص که در راستای ارائه خدمات در حوزه ویزا، سفر و گردشگری در تلاش است. این نوع سازمان‌ها با ارائه مشاوره در خصوص ویزا و کسب آن، سبب آگاهی و راهنمایی متقاضیان گشته و فرآیند اخذ ویزا را برای آن‌ها دنبال و پیگیری می‌کنند، به علاوه ممکن است که برخی از این موسسات در زمینه ارائه بلیت‌ برای پروازهای داخلی و خارجی، برگزاری تورهای ایرانگردی و جهانگردی و غیره نیز فعالیت داشته باشند.

از امتیازات آژانس اخذ ویزای کانادا در یزد می‌توان به مشاوره تخصصی و کاربردی آن تا کسب ویزا، دریافت پذیرش تحصیلی برای متقاضیان درکمترین زمان ممکن و با هزینه‌ای مقرون به صرفه، اخذ ویزاهای متعدد از کشورهای گوناگون، رزرو و تعیین وقت با سفارت‌های متعدد، پیگیری و تکمیل نمودن مدارک ویزا و همچنین تعهد و صداقت در کار را بیان نمود.

ویزاگردی که یکی از معتبرترین و مجرب‌ترین موسسات در زمینه مشاوره و اخذ ویزای کانادا است، می‌تواند به آسانی متقاضیان را در این مسیر هدایت و یاری نماید. برای ارتباط با متخصصان شرکت ویزاگردی می‌توانید از طریق سایتhttps:visagardi.com/  اقدام نموده و از خدمات این مجموعه در حوزه اخذ ویزا بهره‌مند شوید.

 

اخذ>
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi