https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رستوران باغ مهرنگار مهریز

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  رستوران باغ مهرنگار مهریز
شهر : مهریز
آدرس : مهریز، بعد از پل زیرگذر، روبروی پمپ بنزین طباطبایی، خیابان سرو کهنسال، رستوران باغ مهرنگار مهریز
ساعت ارائه خدمات : از ساعت 8 تا 24
راه های دسترسی : 03532531240

رستوران باغ مهرنگار یکی از رستوران باغ های بسیار زیبا و مجهز یزد می باشد که در سال 1388 با مدیریت آقای محمد صادقی در شهرستان مهریز تأسیس شده است. رستوران مهرنگار مهریز همه روزه با ظرفیت 1000 نفر، برای پذیرایی از میهمانان خود و انجام سفارشات آنان بهترین ها را تدارک دیده است.

رستوران مهرنگار مهریز

رستوران مهرنگار مهریز با غذاهای ایرانی خوشمزه، پیتزا، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرهای متنوع و ... که به بهترین شکل طبخ و سرو می شود، از میهمانان خود پذیرایی کرده و رضایت آنان را جلب نموده است. مراجعه کنندگان عزیز برای میل غذای خود علاوه بر استفاده از محیط شیک و زیبای داخلی رستوران می توانند تخت و یا میز و صندلی های قرار گرفته در فضای بسیار سرسبز و دلنشین باغ را انتخاب کرده و از صرف غذای خود لذت ببرند و لحظات خاطره انگیزی را برای خود ثبت نمایند.

رستوران مهرنگار مهریز
امکان پذیرایی به صورت گروهی و یا دربست، پرسنل آشنا به زبان انگلیسی، امکان رزرو غذا از قبل و طبخ غذای سفارشی، از دیگر خدمات خوبی است که این رستوران در جهت رفاه مشتریان خود در نظر گرفته است.

رستوران مهرنگار مهریز
رستوران تالار مهرنگار مهریز در نزدیکی اماکن دیدنی و تاریخی بسیاری همانند: سرو مهریز ، باغ پهلوان پور  و کاروانسرای زین الدین و همچنین هتل هایی نظیر هتل ستاره شهر و هتل رستوران شاه عباسی واقع شده است.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi