https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مجتمع مهنور یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  مجتمع مهنور یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، بلوار جمهوری، خیابان ماهباف، جنب شرکت الکتریک مهنور، مجتمع مهنور یزد
نوع جاذبه گردشگری : تفریحی- ورزشی
راه های دسترسی : 03535243415

مجتمع مهنور یزد ، در بلوار جمهوری واقع شده که در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسیده و در حال حاضر با مدیریت آقای سید محمد علی انتظار قائم اداره می گردد. مجتمع فرهنگی ورزشی مهنور از بخش های مختلفی نظیر: فضای سبز، آلاچیق، پیست اسکیت، پیست دوچرخه سواری، تاب فراز، پیست و رمپ حرکات نمایشی اسکیت، سالن ایروبیک، فروشگاه ورزشی، سالن بازی های کامپیوتری، سینما سیمولاتور (سینما ٥ بعدی) و مجموعه آبی تشکیل شده است. در مجموعه مهنور سعی شده تا در تمامی قسمت های مختلف، خدماتی با کیفیت به مراجعه کنندگان محترم ارائه شود و رضایت مشتریان مد نظر قرار گیرد.

مجتمع مهنور یزد
مهنور یزد ، یکی از بهترین مجموعه های تفریحی ورزشی است که با هدف ارتقاء فرهنگ تفریح و شادمانی و همچنین کمک به سلامت جسم و روح همشهریان در حال فعالیت بوده و می توان با مراجعه به این مجموعه، از محیط زیبا و خدمات با کیفیت و منحصر به فرد آن لذت برد.

مجتمع مهنور یزد
مجتمع ورزشی مهنور یزد ، با دارا بودن امکاناتی همانند: كارواش رایگان، کافی شاپ، رستوران، سالن تولد کودکان، فروشگاه لوازم آرایشی، سوپر مارکت، جاده سلامتی پیاده روی، اورژانس، نمازخانه، كافی شاپ در فضای باز، وسایل نقلیه موتوری و الکتریکی، اجرای برنامه و جنگ شادی، اینترنت با حجم اولیه رایگان و بسیاری از خدمات دیگر، آماده ارائه بهترین ها به مراجعه کنندگان گرامی است.

مجتمع مهنور یزد
یکی از پرطرفدارترین بخش های مجموعه مهنور یزد، سالن رنگین کمان با ظرفیت 52 نفر است که با مجهز بودن به نورپردازی حرفه ای، سیستم دود مصنوعی، پخش مستقیم تصاویر و فیلم های تولد، سیستم صوتی و نیروی خدماتی، فضایی مناسب و دلنشین برای تولد، مهمانی های خانوادگی، جلسات و جشن ها می باشد.

مجتمع مهنور یزد
همچنین سرزمین بازی آریو ، اولین شهربازی با رویکرد حرکت، خلاقیت و مهارت در استان یزد است که برای کودکان 1 تا 12 ساله و با هدف افزایش حس اعتماد به نفس در محیطی شاد و به دور از دنیای الکترونیک و دیجیتال ایجاد شده است.

مجتمع مهنور یزد

مجتمع مهنور یزد ، در روزهای فرد و جمعه ۶ ماه اول سال، از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در ۶ ماه دوم سال، از ساعت ۱۲ تا ۱۹ میزبان بانوان و همه روزه از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد پذیرای آقایان می باشد.

مجتمع مهنور یزد

چنانچه در هتل هایی همانند هتل ملیکا و هتل پارسیان آزادی یزد اقامت دارید، این مجموعه در نزدیکی شما قرار گرفته و می توانید با مراجعه به مجتمع مهنور یزد لحظات شادی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi