https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رستوران شاه عباسی میبد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  رستوران شاه عباسی میبد
شهر : میبد
آدرس : میبد، بلوار قاضی میرحسین، کاروانسرای شاه عباسی، رستوران شاه عباسی میبد
راه های دسترسی : 09131536772

رستوران شاه عباسی میبد ، رستورانی سنتی و بسیار زیبا در سالن غربی کاروانسرای شاه عباسی میبد می باشد که به شیوه چهار ایوانی صفوی و از آجر ساخته شده است. پس از تماشای زیبایی های کاروانسرای شاه عباسی میبد ، رستوران کاروانسرای شاه عباسی میبد دیده می شود که یکی از بهترین رستوران های میبد می باشد و با فضای بسیار بزرگ و سنتی خود، دوران خوش گذشته را یادآور می گردد.

رستوران شاه عباسی میبد

دیوارهای بلند آجری با طاق های گنبدی زیبا، شکوه شاهانه ای به فضای رستوران شاه عباسی یزد بخشیده که آدمی را ناخودآگاه به تماشا وا می دارد. صفه های آجری نیز که هر کدام یک یا دو پله می خورند، دور تا دور سالن بزرگ رستوران میبد را فرا گرفته اند. در وسط رستوران کاروانسرای شاه عباسی میبد ، میز و صندلی های فلزی در امتداد هم تا انتهای سالن پیش رفته و با ظرفیت بالای خود، این رستوران را مکانی مناسب برای برگزاری مراسم شادی و عزا ساخته است.


سفره سرای شاه عباسی میبد علاوه بر منوی غذاهای سنتی، انواع فست فود هم دارد که سلایق مختلف را راضی نگه می دارد. در داخل این رستوران، کافی شاپی با نوشیدنی های سرد و گرم فراوان وجود دارد که مناسب با تمامی فصول سال می باشد و تقریبا از همه نظر منوی کاملی را در بر گرفته است.

رستوران شاه عباسی میبد
شایان ذکر است که مجموعه کاروانسرای شاه عباسی میبد در تاریخ 1357/5/30 با شماره ثبتی 1618 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

رستوران شاه عباسی میبد

چنانچه در هتل رستوران سنتی گلشن و یا بوم گردی عطار میبد اقامت دارید، رستوران شاه عباسی در نزدیکی شما قرار گرفته که می توانید با انتخاب این سفره سرا، از صرف غذاهایی خوش طعم لذت برده و خاطره ای دلنشین را با خود به یادگار داشته باشید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi