https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامتگاه بوم گردی نارنجستان یزد

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  اقامتگاه بومگردی یزد  »  اقامتگاه بوم گردی نارنجستان یزد
یزد، خیابان امام خمینی (ره)، کوچه شهید صدوقی، اقامتگاه بوم گردی نارنجستان یزد
NAN/5
یزد
نقشه
0 دیدگاه

اقامتگاه بوم‌گردی نارنجستان یزد با متراژ 175 متر و زیربنای 250 مترمربع، در بافت تاریخی خیابان امام یزد قرار دارد. قدمت این خانه خشتی، به عهد قاجار و 200 سال پیش می‌رسد که در گذشته، نقش خانه پوست‌فروش‌ها را داشته و در سال 1394 بازسازی شده است.

به نزدیکی اقامتگاه نارنجستان یزد که می‌رسید، یک در چوبی با تابلو خشتی را می‌بینید که با ورود به آن، راهرویی با حال و هوای زندگی روستانشینی، شما را به روستایی تاریخی و شاداب می‌برد و می‌توانید این حس و لحظه به‌یادماندنی را در دفتر خاطرات داخل پذیرش اقامتگاه هم ثبت کنید.

بوم‌گردی نارنجستان یزد، 3 اتاق 6 تخته دارد که هر اتاق، مزین به نام خاصی می‌باشد. نام‌گذاری این اتاق‌ها، بر اساس فرهنگ و شغل روستانشینی شهر مروست انجام شده و کلاً تم خانه هم تم کشاورزی و محصولاتش است که اسامی همچون «گندم و تاک» برگرفته از محصولات کشاورزی دارد و «ترنج» که نقش قالی و شغل زنان روستا می‌باشد.

اتاق تاک بومگردی نارنجستان یزد به همراه سرویس‌های بهداشتی فرنگی ایرانی و حمام، داخل راهروی خانه قرار گرفته و با 2 پله، می‌توان وارد حیاط شد. حیاطی چندضلعی و با طراوت که حوض 8 گوش کوچکی در بین باغچه‌ها و صندلی‌های کنده درختی، آن را سرزنده نگه داشته است.

اتاق گندم، در سمت راست و اتاق ترنج، در سمت چپ حیاط اقامتگاه بومگردی نارنجستان یزد با درهای چوبی سنتی و بین دیوارهای بلند کاه‌گلی گچ‌بری شده قرار دارند که تالاری بزرگ و منقوش، بر شکوه آن‌ها افزوده و سنت خانه را حفظ کرده است.

اتاق گندم، به اتاق شاه‌نشین نیز معروف است که با یک کرسی در وسط، تعدادی پشتی، صندوقچه قدیمی مادربزرگ، چراغ‌نفتی علاءالدین و ظروف سنتی دورتادور آن، خاطرات دوران کودکی را زنده می‌کند و جشن‌ها و دورهمی‌های ساده و صمیمی آن روزگار را یادآور می‌شود.

امکانات اقامتگاه بوم‌گردی نارنجستان یزد شامل رستوران، چایخانه سنتی، اینترنت، روم سرویس و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند.

جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی نزدیک به اقامتگاه بوم‌گردی نارنجستان یزد از قبیل میدان امیرچخماق، موزه آب، مجموعه خان، بازارهای سنتی یزد، مسجد حظیره و... هستند. همچنین اگر برای دریافت خدمات پزشکی به یزد سفر می‌کنید؛ انتخاب اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد که در نزدیکی مراکز درمانی و بیمارستان‌های یزد قرار دارد، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

با رزرو هتل لوکس و درعین‌حال سنتی نارنجستان یزد، در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات، رزرو خود را انجام دهید.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد، می‌توانید از تور یزدگردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید. 

دسترسی به اماکن مهم از اقامتگاه بوم گردی نارنجستان یزد
مسجد جامع یزد :
0 دقیقه 0 دقیقه
آتشکده یزد (آتشکده زرتشتیان) :
0 دقیقه 0 دقیقه
باغ دولت آباد یزد :
0 دقیقه 0 دقیقه
مجموعه امیر چخماق (امیر چقماق) :
0 دقیقه 0 دقیقه
زندان اسکندر (مدرسه ضیائیه) :
8 دقیقه 25 دقیقه
دخمه زرتشتیان یزد (برج خاموشان، برج سکوت) :
22 دقیقه 130 دقیقه
موزه آب یزد :
2 دقیقه 4 دقیقه
موزه آیینه و روشنایی یزد (قصر آینه) :
13 دقیقه 58 دقیقه
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات اقامتگاه بوم گردی نارنجستان یزد
یخچالتلویزیونرستورانسرویس فرنگیاینترنت در اتاقلابیاینترنت در لابیچایخانه سنتیروم سرویسفضای سبزصبحانهحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

اقامتگاه بوم گردی نارنجستان یزد رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
دو تخته دابل ترنج بدون سرویس بهداشتی اختصاصی

1,200,000 تومان
1,200,000 تومان
دو تخته تویین تاک بدون سرویس بهداشتی اختصاصی

1,200,000 تومان
1,200,000 تومان
دو تخته تویین گندم بدون سرویس بهداشتی اختصاصی

1,200,000 تومان
1,200,000 تومان
ثبت و رزرو هتل
مجموع هزینه : 0 تومان / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi