https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

خانه آقازاده ابرکوه

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  هتل سنتی ابرکوه  »  خانه آقازاده ابرکوه
ابرکوه، میدان امام حسین، خیابان شهید باهنر، خانه آقازاده ابرکوه
NAN/5
ابرکوه
نقشه
0 دیدگاه

خانه آقازاده ابرکوه یزد، قدمتی مربوط به عهد قاجار دارد که در بافت تاریخی محله دروازه میدان ابرکوه واقع شده و به یکی از خان‌های ابرکوه تعلق داشته است. مجموعه تاریخی آقازاده ابرکوه، متشکل از 4 خانه سنتی در کنار هم و با پشت‌بام‌های مشترک و مرتبط می‌باشد. 

هتل 3 ستاره آقازاده ابرکوه، ازجمله خانه‌های اصیل و تاریخی ابرکوه است که 2 قسمت اندرونی و بیرونی دارد و در داخل هشتی، ورودی هرکدام جدا می‌شود. از فضاهای خاص خانه آقازاده ابرکوه، باید به بادگیر دو اشکوبه (دوطبقه) اشاره کرد که ازنظر ترکیب، شکل و حجم بسیار زیبا و باشکوه می‌باشد.

یکی از این خانه‌های هتل آقازاده ابرکوه که خانه اصلی و متعلق به خود آقازاده است، اکنون به‌عنوان رستوران و کافی‌شاپ خانه آقازاده ابرکوه به کار می‌رود؛ ولی 3 خانه دیگر، کاربرد اقامتی دارند و هرکدام به‌صورت فاز یک، دو و سه هستند.

فاز یک هتل آقازاده ابرکوه، دارای 1 باب سوییت 2 خوابه و 6  اتاق 2 تخته می‌باشد و فاز دو هم به‌صورت 2 باب 3 تخته و 5 باب 2 تخته است که همه اتاق‌های این مجموعه، در و پنجره‌هایی رو به حیاط دارد. به‌طورکلی، خانه آقازاده ابرکوه دارای 18 عدد تخت می‌باشد و سرویس اضافه تخت و کاناپه نیز در صورت نیاز برای مسافران ارائه می‌شود.

امکانات عالی خانه آقازاده ابرکوه شامل چایخانه سنتی، رستوران، تلویزیون، سرویس فرنگی ایرانی، اینترنت، روم سرویس، پارکینگ و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند.

جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی نزدیک به هتل آقازاده ابرکوه شامل سرو ابرکوه، بافت تاریخی شهر ابرکوه، گنبد عالی، خانه‌های قدیمی ابرکوه، یخچال خشتی ابرکوه، مسجد جامع ابرکوه و... هستند.

اگر به دنبال رزرو هتل لوکس و درعین‌حال سنتی در بافت تاریخی شهرستان ابرکوه یزد می‌باشید، هتل تاریخی آقازاده ابرکوه گزینه مناسبی جهت رزرو به شمار می‌آید.

در هنگام اقامت در شهر ابرکوه یزد، می‌توانید از تور یزد گردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.

دسترسی به اماکن مهم از خانه آقازاده ابرکوه
خانه آقازاده ابرکوه :
2 دقیقه 13 دقیقه
سرو ابرکوه :
3 دقیقه 15 دقیقه
قلعه شهرسب ابرکوه :
12 دقیقه 58 دقیقه
خانه صولت ( موزه مردم شناسی ) ابرکوه :
1 دقیقه 1 دقیقه
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات خانه آقازاده ابرکوه
تلویزیونرستورانسرویس فرنگیپارکینگسرویس ایرانیاینترنت در اتاقلابیاینترنت در لابینمازخانهچایخانه سنتیروم سرویسفضای سبزصبحانهخدمات باربریحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

خانه آقازاده ابرکوه رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
اتاق دوتخته (اطلسی)

377,000 تومان
377,000 تومان
اتاق دو تخته دبل (بنفشه)

463,000 تومان
463,000 تومان
اتاق سه تخته

463,000 تومان
463,000 تومان
اتاق پنج تخته(VIP زیر بادگیر)

592,000 تومان
592,000 تومان
ثبت و رزرو هتل
مجموع هزینه : 0 تومان / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi