https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

برگزاری نشست توسعه گردشگری الکترونیک در یزد

تاریخ ثبت : 18 بهمن 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  برگزاری نشست توسعه گردشگری الکترونیک در یزد
برگزاری نشست توسعه گردشگری الکترونیک در یزد برگزاری نشست توسعه گردشگری الکترونیک در یزد

نشست توسعه گردشگری الکترونیک در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری یزد، سه شنبه 17 بهمن ماه 96 با حضور مسئولین میراث فرهنگی و بخش خصوصی حوزه گردشگری در اداره کل میراث فرهنگی استان یزد برگزار شد.

این نشست با حضور معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی یزد، مدیر منطقه علم و فناوری استان و جمعی از فعالان بخش خصوصی در حوزه خدمات گردشگری در جهت معرفی ظرفیت های گردشگری یزد در قالب گردشگری الکترونیک برگزار گردید.

محمد رضا دهستانی، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی یزد با بیان اینکه گردشگری در جهان امروز یکی از ارکان های اصلی توسعه به ‌شمار می آید، افزود: گردشگری الکترونیک به سرعت رو به گسترش است تا آن‌جا که پیش از سفر، افراد به‌ صورت الکترونیکی جاذبه‌های مورد نظر خود را رصد می‌کنند.

وی به آثار تاریخی، تأسیسات اقامتی و همچنین گستردگی حوزه صنایع‌ دستی در یزد اشاره نمود و اظهار داشت: هر یک از این عناوین دارای اطلاعات ارزشمندی برای گردشگران است؛ لذا تدوین برنامه‌ای جامع و هدفمند برای معرفی آن‌ها یک ضرورت است و امروزه می توان با نگاه مدبرانه و رفتارهای سازمان یافته الکترونیکی، صنعت گردشگری را متحول کرد.

این مقام مسئول، تولید اپلیکشین‌ های گردشگری و نرم‌افزارهای وابسته به سفر را اقدامی موثر در جهت معرفی جاذبه‌ های گردشگری یزد دانست و تصریح کرد: خدمات دهی هوشمند، یکی از راه های جذب گردشگران داخلی و خارجی می باشد که گردشگری الکترونیکی به‌عنوان یک هدف در یزد دنبال می‌شود. از این رو در این جلسه، نرم افزار طراحی شده توسط یک شرکت خصوصی معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi