https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 در یزد

تاریخ ثبت : 17 اردیبهشت 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 در یزد
کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 در یزد کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 در یزد

سید مصطفی فاطمی فیروزآبادی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی یزد اظهار داشت: کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 ، با حضور 75 نفر صنعتگر و هنرمند در قالب 12 اتوبوس به شهرهای مختلف ایران سفر خواهند کرد و اهدافی نظیر معرفی داشته های تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی، سوغات محلی، آواها و نواهای تبریز را دنبال و به معرفی و آشناسازی مردم شهرها با هنرهای سنتی این شهر می پردازند که در واقع هدف اصلی، شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در تبریز در سال 2018 به تمامی گردشگران می باشد.
فاطمی افزود: این کاروان که قرار است به 18 شهر سفر کند، تاکنون در شهرهای زنجان، اصفهان، قشم، بوشهر، سیرجان و بندرعباس برنامه داشته است.
همچنین لازم به ذکر است که در روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه، برنامه کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 ، در باغ جهانی دولت آباد یزد با حضور جمعی از  مردم، مسئولین و گردشگران خارجی برگزار گردید که هنرمندان یزدی با هنرمندان تبریزی به طور مشترک با اجرای برنامه ‌هایی همانند اجرای موسیقی و آیین‌های سنتی دیار آذربایجان، شور خاصی به برنامه ‌بخشیدند.
گفتنی است که در نهمین اجلاس وزیران گردشگری و کارشناسان ارشد کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در دی ماه 1394، شهر تبریز تحت عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال 2018 برگزیده شده است.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi