https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از رالی بین المللی

تاریخ ثبت : 07 خرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از رالی بین المللی
میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از رالی بین المللی میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از رالی بین المللی

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران ، مراسم استقبال از رالی بین‌المللی اتومبیلرانی کریدور شمال _ جنوب را با حضور سفرا و مقامات کشورهای ایران، آذربایجان، روسیه و هند برگزار می‌کند.
این رالی بین المللی که از شهر دهلی‌نو در هندوستان آغاز می شود، در مسیر بازگشت، مورخ 8 خردادماه به تهران خواهد رسید. هدف از این رالی گردشگری دوستانه هند _ روسیه ، ایجاد ارتباط فرهنگی و دوستی بیشتر بین چهار کشور آذربایجان، هند، ایران و روسیه و همچنین تبیین اهمیت و احیای مسیر ترانزیتی شمال ـ جنوب می باشد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی FIA و اتحادیه بین‌المللی جهانگردیAIT ، مراسم استقبال از این رالی را با حضور سفرای کشورهای مذکور و برخی مقامات وزارت امور خارجه، در مجموعه سعدآباد برگزار خواهد کرد؛ همچنین با فراهم نمودن شرایط مورد نیاز، زمینه بازدید شرکت‌کنندگان رالی از جاذبه‌ها و اماکن تاریخی، گردشگری و... در مسیر حرکت آماده شده است.
لازم به ذکر است که این رالی گردشگری ، از برخی شهرهای ایران نظیر: یزد ، کرمان، بندرعباس، زاهدان، چابهار، اصفهان و شیراز عبور کرده و در تاریخ 13 خردادماه از مرز بندرعباس از ایران خارج خواهد شد.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi