https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

یزد سومین استان در جذب گردشگر خارجی

تاریخ ثبت : 24 مرداد 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  یزد سومین استان در جذب گردشگر خارجی
یزد سومین استان در جذب گردشگر خارجی یزد سومین استان در جذب گردشگر خارجی

شرافت ، رئیس کانون تفکر گردشگری یزد بیان کرد: یزد با جذب سالانه ۱۲۰ هزار گردشگر ، سومین استان در حیطه جذب گردشگر خارجی بعد از استان‌های فارس و اصفهان می باشد.
وی با اشاره به فاصله کم کاشان تا فرودگاه بین‌المللی تهران و سایر مزیت های گردشگری این شهر، کاشان را رقیب اصلی یزد در جذب گردشگر خارجی دانست.
این مقام مسئول، یزد را به عنوان پر پتانسیل‌ترین استان کشور در جذب گردشگر خارجی معرفی نمود و افزود: جلسه ای با حضور صاحب نظران استان به منظور افزایش جذب گردشگر و بررسی وضعیت گردشگری یزد برگزار شد که می توان به موضوعات مطرح شده در این جلسه نظیر: لزوم توجه به گونه های حیات وحش و مناطق تحت حفاظت، ایجاد موزه پارچه در یزد، ضرورت نگاه دومینویی به گردشگری، سابقه دیرینه استان یزد در گردشگری سلامت و همچنین به ساخت بیمارستان های تخصصی در توسعه این بخش از صنعت گردشگری اشاره کرد و برگزاری همایشی در شهریور در زمینه گسترش گردشگری هوشمند را از مهم ترین مصوبات این جلسه به شمار آورد.
لازم به ذکر است که یزد با داشتن جاذبه ها و بافت تاریخی قدیمی، در تاریخ 18 تیر 96 در فهرست آثار یونسکو به ثبت جهانی رسیده و از این رو، از شهرهای دارای ظرفیت پذیرش گردشگر به حساب می آید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi