https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین رستوران های میبد

تاریخ ثبت : 03 اسفند 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  بهترین رستوران های میبد
بهترین رستوران های میبد بهترین رستوران های میبد

میبد یکی از شهرستان‌های تاریخی استان یزد به شمار می‌رود که آثار باستانی زیاد و بافت تاریخی آن، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. طبیعتاً شهرهای پر گردشگر، امکانات و شرایط رفاهی مطلوبی را برای میهمانان خود فراهم می‌کنند. رستوران‌ها از فضاهای بسیار مهم و اساسی یک شهر توریستی محسوب می‌شوند که میبد در این زمینه بسیار موفق بوده و توانسته با رستوران‌هایی با سطح کیفیت بالا، دکوراسیون مناسب و سبکی حرفه‌ای در رستوران‌داری، توجه بسیاری را به خود جلب کند. پس لازم است قبل از سفر به میبد با گلچینی از بهترین رستوران‌های این شهر آشنا شوید:

بهترین رستوران های میبد

رستوران کریاس پالاس

این رستوران، یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به رستوران‌های مدرن به شمار می‌آید. رستوران کریاس پالاس میبد با غذاهایی فرنگی، ایرانی و سنتی پاسخگوی انواع سلیقه‌ها می‌باشد. پرسنل حرفه‌ای و مسلط به زبان انگلیسی، دکوراسیون خاص و معماری جذاب این رستوران باعث شده که جهانگردان و میهمانان خارجی نیز، آن را برای گذراندن وقت و صرف یک وعده غذایی انتخاب کنند.

این رستوران مجلل و بزرگ دارای روف گاردن و تریا نیز می‌باشد و همچنین برای پذیرایی از میهمانی‌های باشکوه تمامی تجهیزات را مهیا کرده است.

رستوران کریاس پالاس با داشتن استانداردهای جهانی، شهرتی فراگیر کسب کرده به‌طوری‌که سلبریتی‌ها و افراد مشهور نیز در گذر از میبد سراغ این رستوران را از اهالی میبد می‌گیرند و علاوه بر کیفیت غذا از فضای زیبای این رستوران نیز اظهار خرسندی می‌کنند.

بهترین رستوران های میبد

رستوران حاج ملک

رستوران حاج ملک میبد یکی از رستوران‌های باصفا و زیبای میبد است که در خانه‌ای قاجاری واقع شده و پذیرای میهمانان می‌باشد.

این خانه خشت و گلی با صمیمیتی که در آن جاری است، یک انتخاب دوست‌داشتنی برای صرف غذا می‌باشد. دکوراسیون سنتی داخلی آن‌که زیلوهای میبدی به آن جلوه‌ای ویژه بخشیده، بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند.

بهترین رستوران های میبد

دورتادور این رستوران اتاق‌هایی به‌عنوان اقامتگاه واقع شده که علاوه بر تزئین چشم‌نواز و رنگارنگ سنتی، دارای نام‌هایی با لهجه میبدی می‌باشد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: اتاق پرت توره، اتاق گل و مهر، اتاق پیله، اتاق چیتی و... .

غذاهای رستوران حاج ملک میبد از تنوع بی‌نظیر و کیفیت بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل بسیاری از ساکنین میبد نیز طرفدار پر و پا قرص آن می‌باشند و برخی از میهمانی‌های دوستانه خود را نیز در محیط با طراوت این رستوران برگزار می‌کنند.

رستوران حاج ملک از زمان شروع به کارش تاکنون بسیار موردتوجه جهانگردان قرار گرفته؛ بنابراین پرسنل این رستوران نیز مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند و منوی غذا را به‌صورت دوزبانه به مراجعین عزیز ارائه می‌دهند.

بهترین رستوران های میبد

رستوران عمارت مادری

عمارت مادری از رستوران‌های بنام این شهر می‌باشد که این روزها طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. این رستوران همان‌طور که از نامش برمی‌آید، دارای معماری و دکوراسیونی سنتی است. ساختمان این رستوران یکی از خانه‌های تاریخی میبد است که در سال‌های اخیر مورد بازسازی و بهره‌برداری قرار گرفته است.
غذاهای سنتی و رنگارنگ این رستوران توسط پرسنل حرفه‌ای و در سینی سرو می‌شود. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران به‌گونه‌ای است که حتی مشتریان مشکل‌پسند خود را راضی و خرسند می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های دوست‌داشتنی این رستوران، وجود یک دکور سنتی با استفاده از کرسی و وسایل قدیمی است که دقیقاً نام عمارت مادری را در ذهن تداعی می‌کند.

با مراجعه به رستوران عمارت مادری میبد لحظات خوشی را برای خود و خانواده خود خلق کنید و از صرف یک وعده غذایی دل‌چسب لذت ببرید.

بهترین رستوران های میبد

رستوران گلشن

رستوران گلشن میبد از رستوران‌های سنتی این شهر می‌باشد که با محیطی دل‌نشین و حیاطی آراسته به گیاهان و حوض آبی، اشتهای هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزد. در بدو ورود به این رستوران، رنگ‌های شاد و زیبایی که در چیدمان آن به‌کاررفته، روحیه شما را دگرگون و وجودتان را لبریز از حس تازگی می‌کند.
رستوران گلشن از رستوران‌های بنام شهر میبد می‌باشد که با کادری آموزش‌دیده و مسلط به زبان انگلیسی، آماده ارائه خدمات به‌تمامی میهمانان می‌باشد.

منوی رستوران گلشن مملو از غذاهای سنتی و چشم‌نواز ایرانی است که همه آن‌ها از طبخ مناسب و کیفیت مطلوبی بهره‌مند هستند. لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر وعده ناهار و شام، در وعده صبحانه نیز خدمات شایسته‌ای را به مراجعین عزیز ارائه می‌دهد.

بهترین رستوران های میبد

رستوران شایان

اگر در میبد از اهالی آنجا در مورد رستوران خوب سؤال کنید، خواهید دید که به شما رستوران شایان را پیشنهاد می‌دهند؛ زیرا غذاهای این رستوران علاوه بر کیفیت، از تنوع بالایی هم برخوردار هستند. در منوی دوزبانه این رستوران مدرن، علاوه بر غذاهای ایرانی و فرنگی، غذاهایی برای گیاه‌خواران نیز در نظر گرفته شده که یک نقطه قوت برای این رستوران به شمار می‌آید.

رعایت بهداشت و نظم محیط رستوران شایان از نکاتی است که کادر شایان در اولویت نخست خود قرار داده‌اند که این امر در جذب بسیاری از مشکل‌پسندان تأثیر بسزایی داشته، به‌طوری‌که این رستوران، مخصوصاً در روزهای تعطیل بسیار شلوغ و پر رفت‌وآمد شده است.

پرسنل این رستوران برای پذیرایی از میهمانان خارجی، علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی، آموزش‌دیده و حرفه‌ای می‌باشند و اوقات خوشی را برای مشتریان شایان رقم می‌زنند.

بهترین رستوران های میبد


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi