https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

پارک بزرگ شهر یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  پارک بزرگ شهر یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، میدان نماز، بلوار مدرس، پارک بزرگ شهر یزد
نوع جاذبه گردشگری : تفریحی _ سرگرمی

 وسعت پارک بزرگ شهر یزد برابر با 30 هکتار می باشد که در بافت جدیدشهر یزد(میدان نماز) احداث شده است. گونه غالب درختان سر به فلک کشیده این پارک شامل درخت کاج و زبان گنجشک می شود که فضای پارک بزرگ شهر یزد را به طبیعتی زیبا تبدیل کرده است.

پارک بزرگ شهر یزد

این پارک بعد از پارک شهدا و کوهستان پارک ، سومین پارک بزرگ یزد می باشد. 2 طوطی بزرگ و رنگین بر سردر آن خودنمایی می کند و همچنین آبنمایی زیبا و همیشه فعال جلوه ای دیگر به ورودی پارک بزرگ شهر یزد بخشیده است که ادامه آب جاری آن به داخل جویی رودخانه مانند تا نزدیک حوض بزرگ پارک جریان دارد و تقریبا محوطه پارک را به دو قسمت مساوی تقسیم نموده است.

پارک بزرگ شهر یزد

پارک بزرگ شهر یزد علاوه بر این زیبایی ها امکانات ویژه نظیر زمین بازی کودکان، پارک بادی، دریاچه به همراه قایق سواری، غرفه های رفاهی و تفریحی، آبخوری، سرویس بهداشتی، ست ورزشی، مسجد و کتابخانه نیز دارد که از آن مکانی مجهز و آرامش بخش ساخته اند.    

پارک بزرگ شهر یزد

در کنار لذت بردن از فضای دل انگیز پارک بزرگ شهر یزد می توانید از مکان های دیدنی و جاذبه های تاریخی یزد همچون برج های کوره آجرسازی ، امامزاده سید نصرالله ، اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد و ... دیدن فرمایید.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد می توانید از تورهای یزدگردی ارزان قیمت و تورهای کویر نوردی ارزان و با کیفیت رادینا استفاده نمایید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi