https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رستوران خانه پدری یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  رستوران خانه پدری یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، خیابان سید گلسرخ، کوچه حسینیه، نبش آتش نشانی، عمارت و رستوران خانه پدری یزد
ساعت ارائه خدمات : از ساعت 12 تا 15 و از ساعت 19 تا 24
راه های دسترسی : 03536271290

عمارت و رستوران خانه پدری یزد در بافت تاریخی یزد و در محله لرد کیوان، یکی از محله های قدیمی این شهر، قرار دارد. این خانه با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در اواخر دوره صفوی توسط یکی از اشراف زادگان یزد بنا شده است. این عمارت که در سال ۱۳۸۲ با شماره ۹۱۳۴ در فهرست آثار ملی جای گرفته، در سال 1394با حفظ معماری اصیل خود تغییر کاربری داده و با مدیریت آقای زارع کمالی به یک رستوران سنتی تبدیل شده است. 

رستوران سنتی خانه پدری با ظرفیت 400 نفر، همه روزه همراه با پرسنلی مجرب، آماده پذیرایی و انجام سفارشات میهمانان عزیز می باشد. در رستوران خانه پدری یزد شرایط برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه در خانه ای تاریخی با گچ بری ها و آیینه کاری های شگفت آور فراهم شده است که میهمانان به دلخواه می توانند از میز و صندلی یا تخت که در بخش های مختلف عمارت خانه پدری قرار گرفته استفاده کرده و غذای خود را در آن محل میل نمایند.
امکان رزرو رستوران به صورت گروهی و یا دربست، اجرای موسیقی زنده، منو انگلیسی و ... از دیگر امکانات خوب این رستوران می باشد که در جهت رضایت مشتریان در نظر گرفته شده است. خوب است بدانید رستوران خانه پدری یزد ، به عنوان بزرگ ترین رستوران سنتی مبله در کشور شناخته شده است.
هتل سنتی شرق، هتل ادیب الممالک، مسجد جامع یزد و مجموعه وزیری از جمله هتل ها و جاهای دیدنی یزد می باشند که در نزدیکی رستوران خانه پدری یزد قرار گرفته اند.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
توسط زهره عیوضی در تاریخ 13 فروردین 1398
افتضاح و گرون خیلی افتضاح


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi