https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

کافه خانه هنر یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  کافه خانه هنر یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، محله فهادان، حوالی زندان اسكندر، جنب مسجد چهل محراب، خانه هنر یزد
ساعت ارائه خدمات : از ساعت 9:30 تا 22
راه های دسترسی : 2_03536301781

خانه هنر یزد واقع در محله قدیمی فهادان، یک خانه باستانی و متعلق به دوره ی قاجار است. این خانه پس از بازسازی به یک مجموعه گردشگری و فرهنگی تبدیل شده که مدیریت آن را آقای میرزایی برعهده دارند. پس از ترمیم خانه، طبقه اول آن به گالری صنایع دستی و پشت بام آن به کافه اختصاص داده شده است.

خانه هنر یزد
از منوی کافه خانه هنر یزد می توان انواع دمنوش ها و نوشیدنی های خوشمزه ، غذاهای سنتی نظیر دال عدس، رول سبزیجات، کوکو سبزی و ... دلپذیر را انتخاب کرد و از تناول غذای خود در محیطی کاملا هنری و دلنشین لذت برد. دیوارهای کاهگلی، تخت و صندلی های چوبی، درهای قدیمی، ظروف سنتی و صنایع دستی که دیواره های این کافه را تزیین کرده است، تداعی کننده یک حس متفاوت و نوستالژیک می باشد که آرامش خاطر فوق العاده ای را به همراه دارد.

خانه هنر
در کنار محیط جذاب و خاص کافه خانه هنر یزد و خدمات خوبی که توسط پرسنل مجرب و خوش برخورد این کافه به میهمانان ارائه می شود، قرار گرفتن این خانه در قلب بافت تاریخی و نزدیکی آن به جاهای دیدنی یزد مانند مسجد جامع یزد و زندان اسکندر سبب شده تا روزانه میزبان گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری باشد و لحظات به یادماندنی و نابی را برای آنان خلق کند.

خانه هنر

خانه هنر
چنانچه در هتل موزه فهادان و یا هتل پارس یزد اقامت دارید، با رفتن به کافه خانه هنر که در نزدیکی این هتل ها واقع شده می توانید به تماشای نمایی بی نظیر از بافت تاریخی یزد بنشینید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi