https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  اقامتگاه بومگردی یزد  »  اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد
یزد، خیابان امام خمینی، محله فهادان، اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد
NAN/5
یزد
نقشه
0 دیدگاه

اقامتگاه بوم‌گردی ستاره یزد با متراژ ۲۱۰ مترمربع، در بافت تاریخی و محله قدیمی فهادان واقع شده است. اقامتگاه ستاره با بیش از یک قرن، مربوط به عهد قاجار می‌باشد که در سال ۱۳۹۵ بازسازی و در سال ۱۳۹۶ هم با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی افتتاح شده است.

در بدو ورود به اقامتگاه ستاره، وارد یک راهروی کوچک سنتی طاق‌دار می‌شویم که انتهای آن، به حیاط می‌انجامد. حیاطی دنج و صمیمی با کف‌پوش‌های خشتیِ سنتی و حوض چند گوشه آبی در میان باغچه‌های گل که صفای قدیمی خانه را به نمایش می‌گذارد.

بوی کاه‌گل پیچیده در فضای حیاط به خاطر وجود دیوارهای کاه‌گلی مزیّن به گچ‌بری‌های طرح قدیم بادرو پنجره‌های شکیل چوبی اتاق‌ها، ما را به روزگار خوش گذشته می‌برد و نشاط را به جانمان بازمی‌گرداند. تالار طاق دار گوشه حیاط با بادگیر بلندقامت خود، نمای دیدنی دیگری از این اقامتگاه بوم‌گردی است که مجموعه‌ای از تاریخ را در معرض تماشای مهمانان اقامتگاه ستاره گذاشته است.

صبحانه سرا و چایخانه سنتی همیشه آماده اقامتگاه بوم‌گردی ستاره، بر روی پشت‌بام و داخل حیاط خانه قرار دارد و با میز و صندلی‌های چوبی سرتاسری، مکانی دنج را برای لحظه‌ای استراحت و نوشیدن چای گرم اصیل رایگان ایرانی و همچنین زمانی را هم برای چشیدن طعم گذشته و رفتن به دنیای کودکی تدارک دیده است؛ دنیایی جذاب و خاطره‌انگیز که دیگر باز نخواهد گشت.

اقامتگاه بوم‌گردی ستاره یزد، دارای ۸ باب اتاقِ تلفیقی از مدرن و سنتی با ۲۱ تخت می‌باشد. 

خدمات اقامتگاه بوم‌گردی ستاره شامل چای و آب‌معدنی رایگان، اینترنت، روم سرویس، خشک‌شویی، حمام و سرویس بهداشتی مشترک می‌شود که با پرسنلی مسلط به زبان انگلیسی، سعی در اجرای هر چه بهتر خدمات‌رسانی به مهمانان گرامی این اقامتگاه دارد.

خانه لاریها، بقعه 12 امام، مسجد جامع یزد، زندان اسکندر، بازارهای سنتی یزد، مجموعه خان و... ازجمله جاذبه‌های تاریخی و اماکن توریستی نزدیک به اقامتگاه بوم‌گردی ستاره یزد هستند. همچنین اگر برای دریافت خدمات پزشکی به یزد سفر می‌کنید؛ انتخاب اقامتگاه سنتی ستاره یزد که در نزدیکی پاراکلینیک و بیمارستان سیدالشهدا قرار دارد، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

با رزرو اقامتگاه سنتی ستاره یزد، در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات، رزرو خود را انجام دهید.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد، می‌توانید از تور یزدگردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.

دسترسی به اماکن مهم از اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد
یخچالتلویزیونرستورانسرویس فرنگیسرویس ایرانیلابیاعلام حریقچایخانه سنتیروم سرویسفضای سبزخشک شوییخدمات بلیطصبحانهخدمات باربریحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
اتاق دو تخته

125,000 تومان
125,000 تومان
اتاق سه تخته

150,000 تومان
150,000 تومان
غیر قابل رزرو
مجموع هزینه : 0 تومان / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
توسط حمید رضا حاجیان در تاریخ 02 آبان 1398
سلام اتاقها سرویس بهداشتی فرنگی دارد؟پاسخ رادینا : سلام دوست عزیز.وقت به خیر
بله اتاق ها سرویس مجزا دارند
با تشکر


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi