https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اجرای طرح ملی کتابخانه گردی در یزد

تاریخ ثبت : 16 اسفند 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اجرای طرح ملی کتابخانه گردی در یزد
اجرای طرح ملی کتابخانه گردی در یزد اجرای طرح ملی کتابخانه گردی در یزد

رقیه دوست ‌فاطمی‌ها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی یزد، با اشاره به عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان، تصریح کرد: طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه‌های منتخب یزد اجرا خواهد شد.
وی با بیان این‌که همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این طرح ملی در کتابخانه‌های منتخب کشور اجرا می‌گردد، عنوان کرد: این موضوع با هدف آشنایی عموم مردم و مسئولان با کتابخانه‌های عمومی و خدمات آن‌ها صورت می پذیرد و همزمان با سراسر کشور در تاریخ 17 اسفند اجرا خواهد شد.
دوست ‌فاطمی‌ها با اشاره به این‌که 10 کتابخانه برای اجرای این طرح انتخاب شده اند، افزود: در این روز کتابخانه‌های منتخب از ساعت 8 صبح تا 18 میزبان علاقه مندان هستند و فعالیت‌ کتابخانه‌ها را به حاضران معرفی می‌ نمایند.
در این راستا مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: در هرکدام از شهرستان‌های 10 گانه استان، یک کتابخانه تحت عنوان کتابخانه منتخب، در روز کتابخانه‌گردی پذیرای مردم است؛ کتابخانه‌های مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان ابرکوه، محمد مفیدی در شهرستان بافق، آیت‌الله حایری در شهرستان اردکان، عطایی در شهرستان بهاباد، امام صادق(ع) در شهرستان اشکذر، دکتر واحد در شهرستان تفت، شهید مطهری در شهرتام مهریز، مرکزی شهرستان میبد، حضرت ولی‌عصر(عج) در شهرستان خاتم و کتابخانه عمومی رئیس فرهمند در شهرستان یزد، میزبان طرح کتابخانه‌گردی هستند .
این مقام مسئول به عضویت رایگان همه شرکت‌کنندگان در طرح کتابخانه‌گردی اشاره کرد و گفت: کسانی که در روز 17 اسفند در یکی از کتابخانه‌های منتخب طرح حضور یابند، می‌توانند با دریافت برگه عضویت رایگان، تا پایان سال جاری عضویت رایگان یکی از کتابخانه‌های استان را دریافت نمایند.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi