https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامت بیش از 850 هزار مسافر در نوروز 97 در یزد

تاریخ ثبت : 19 فروردین 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اقامت بیش از 850 هزار مسافر در نوروز 97 در یزد
اقامت بیش از 850 هزار مسافر در نوروز 97 در یزد اقامت بیش از 850 هزار مسافر در نوروز 97 در یزد

فاطمه دانش یزدی، مدیر کل میراث فرهنگی یزد، از اقامت بیش از 850 هزار نفر شب در نوروز 97 در این استان خبر داد.
وی اظهار داشت: این گردشگران و مسافران نوروزی در تعطیلات، در سوئیت‌ها، هتل‌ها، مهمانسراها، کمپ‌های گردشگری، مراکز اقامتی و دیگر ستادهای اسکان مسافران اقامت داشتند.
دانش یزدی با اشاره به اینکه این تعداد مسافر از تاریخ 27 اسفند 96 تا 17 فروردین امسال در یزد اقامت داشتند، افزود: شهرستان‌های یزد ، اردکان و میبد بیشترین بازدید کننده و گردشگر را به خود اختصاص دادند.
همچنین مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد و اقدامات انجام شده در ایام نوروز تصریح کرد: بهبود شرایط اقتصادی، معرفی پتانسیل‌های منطقه و بالا بردن ماندگاری و خدمات به مسافران، سه هدف مهم و عمده‌ای بود که در ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان دنبال شد.
این مقام مسئول، بیشترین بازدیدها از میان بناهای تاریخی در استان یزد را متعلق به باغ جهانی دولت آباد و مسجد جامع کبیر یزد عنوان کرد و گفت: در نوروز، 13 کمپ گردشگری در این استان فعالیت داشته که به سبب قرار داشتن یزد در مرز بین کوهستان و کویر و نیز برخوردار بودن از تنوع زیستی و جاذبه های گردشگری، کمپ‎‎های کویری در نقاط مختلف استان نظیر: شهرستان‌های یزد ، اردکان ، اشکذر و بافق ، امکان بازدید از کویر را برای علاقه مندان فراهم کرده اند.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi