https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  اقامتگاه بومگردی یزد  »  اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد
یزد، خیابان شهید رجایی، کوچه شیرغلامی، بن بست یاس، اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد
NAN/5
یزد
نقشه
0 دیدگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بادگیر یزد، خانه‌ای سنتی از خشت و گل می‌باشد که بیش از یک قرن، سر از خاک برآورده و جایگاهی امن و راحت برای صاحبان خود ساخته است. این خانه، قدمتی برابر با اواخر عهد قاجار تا عصر حاضر دارد که در بافت تاریخی خیابان شهید رجایی یزد واقع شده و در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان اقامتگاه بوم‌گردی بادگیر یزد افتتاح گردیده است.

در ورودی هتل بادگیر یزد، در بین دیوارهای کاه‌گلی گچکاری‌ شده با نقش و طرح بادگیر به ما یادآور می‌شود که اینجا خانه‌ای متفاوت‌تر از خانه‌های دیگر کوچه است و زیبایی‌های آن، آدمی را به ورود و تماشای شاهکارهای دیگر اقامتگاه بوم‌گردی بادگیر یزد دعوت و وسوسه می‌کند.

در بدو ورود به اقامتگاه بادگیر یزد، داخل یک راهروی سنتی منتهی به هشتی خانه می‌شوید که پذیرش هتل را شکل داده است. بعد از هشتی، یک حیاط بزرگ را می‌بینید که با درختان قامت برافراشته و سرسبز میوه، دورتادور حوض گرد آبی جمع شده و طبیعت باغی اقامتگاه بوم‌گردی بادگیر یزد را ساخته‌اند.

تالاری وسیع و بلندبالا، دیوارهای کاه‌گلی، درهای چوبی اتاق‌ها و تخت‌های سنتی حیاط همگی حافظ قدمت و اصالت اقامتگاه بوم‌گردی بادگیر یزد هستند.

خانه سنتی بادگیر یزد، دارای ۷ باب اتاق با ۳۰ تخت می‌باشد که ۳ باب از اتاق‌ها، تخت‌های ۲ طبقه دارند ولی ۲ تا اتاق‌ها، اصلاً تخت ندارند و ۲ اتاق دیگر هم به‌صورت دورمیتوری ۳ دری می‌باشند.

خدمات و امکانات عالی اقامتگاه بوم‌گردی بادگیر یزد شامل چایخانه سنتی، صبحانه، تلویزیون داخل تالار، اینترنت، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، حمام و سرویس بهداشتی عمومی ایرانی و فرنگی می‌شود.

بازارهای سنتی یزد، بقعه ۱۲ امام، مسجد جامع یزد، خانه لاریها، مجموعه خان، زندان اسکندر و... ازجمله جاذبه های تاریخی و اماکن توریستی نزدیک به اقامتگاه بوم‌گردی بادگیر یزد هستند. همچنین اگر برای دریافت خدمات پزشکی به یزد سفر می‌کنید؛ انتخاب اقامتگاه سنتی بادگیر یزد که در نزدیکی مراکز درمانی و بیمارستان‌های یزد قرار دارد، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

 با رزرو اقامتگاه سنتی بادگیر یزد، در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات، رزرو خود را انجام دهید.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد، می‌توانید از تور یزدگردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.

دسترسی به اماکن مهم از اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد
مسجد جامع یزد :
6 دقیقه 21 دقیقه
آتشکده یزد (آتشکده زرتشتیان) :
4 دقیقه 16 دقیقه
باغ دولت آباد یزد :
5 دقیقه 18 دقیقه
مجموعه امیر چخماق (امیر چقماق) :
7 دقیقه 23 دقیقه
زندان اسکندر (مدرسه ضیائیه) :
7 دقیقه 24 دقیقه
دخمه زرتشتیان یزد (برج خاموشان، برج سکوت) :
23 دقیقه 136 دقیقه
موزه آب یزد :
5 دقیقه 20 دقیقه
موزه آیینه و روشنایی یزد (قصر آینه) :
12 دقیقه 69 دقیقه
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد
تلویزیونسرویس فرنگیسرویس ایرانیاینترنت در اتاقلابیاینترنت در لابیچایخانه سنتیروم سرویسفضای سبزخدمات بلیطصبحانهحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
اتاق دو نفره

150,000 تومان
150,000 تومان
اتاق دو تخته

180,000 تومان
180,000 تومان
اتاق دورمیتوری

300,000 تومان
300,000 تومان
غیر قابل رزرو
مجموع هزینه : 0 تومان / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi