https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل های ارزان یزد

تاریخ ثبت : 13 تیر 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  هتل های ارزان یزد
هتل های ارزان یزد هتل های ارزان یزد

یزد، یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری

شهر یزد اولین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان می‌باشد؛ همچنین تنها شهر جهانی و یکی از قطب‌های پزشکی ایران است که طی چند سال گذشته از حالت یک شهر گذری خارج شده و به یکی از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل گشته است. این شهر همواره میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور می‌باشد؛ گردشگران و مسافرانی که برای تماشای زیبایی‌های یزد یا استفاده از خدمات پزشکی و درمانی یزد (بیمارستان‌های مجهز، پزشکان مجرب و معروف، دستگاه‌های پزشکی برتر و...) به این شهر می‌آیند. این شهر نیز با تأسیس انواع هتل‌های مدرن و سنتی یزد، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مسافرخانه‌ها، امکان رزرو هتل ارزان در یزد را برای مهمانان عزیز مهیا کرده و فرصت تماشای جاهای دیدنی یزد در كنار اقامتی خاطره‌انگیز را برای آنان فراهم نموده است. نرخ هتل‌های یزد مناسب می‌باشد و سعی شده تا خدمات ارزان و باکیفیت به مهمانان ارائه شود.

یزد ارزان ترین مقصد گردشگری

هتل ها و اقامتگاه های ارزان یزد

اگر به دنبال هتل ارزان در یزد هستید، هتل‌های ۱ ستاره یزد و همچنین هتل‌های ۲ ستاره یزد و حتی برخی از هتل‌های ۳ ستاره یزد، گزینه‌های مناسبی برای این امر به شمار می‌روند که شما مهمانان محترم می‌توانید عملیات رزرو همراه با تخفیف ویژه را در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا به راحتی انجام دهید.

هتل  ارزان در یزد

هتل پارس یزد

هتل پارس یزد، از جمله هتل‌های ارزان یزد می‌باشد که در بافت تاریخی محله فهادان واقع شده است. این خانه قاجاری با حیاطی سنتی و تالاری بلندبالا، قدمت ۲۰۰ ساله خود را حفظ کرده؛ البته عمر دیوارهای آن به ۸۰۰ سال نیز می‌رسد که به قلعه برج و بارو یزد متصل است.

هتل سنتی ۳ ستاره پارس یزد، ۲ اتاق و ۱۰ سوئیت تلفیقی از مدرن و سنتی دارد که نسبت به ۳ ستاره بودنش قیمت‌های آن بسیار ارزان و مناسب می‌باشد. هتل پارس یزد با امکانات عالی همچون پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، خشکشویی، آسانسور، اینترنت و... آماده ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز است.

در صورت اقامت در این هتل می‌توانید با طی زمانی كوتاه، خود را به جاذبه‌های دیدنی یزد همچون كنیسه ملا آقا بابا و مسجدجامع یزد برسانید.

هتل پارس یزد

 هتل قنات یزد

هتل قنات یزد، خانه‌ای تاریخی و یادگار عهد زندیه می‌باشد که در سال ۱۳۹۶ پس از بازسازی در لیست هتل‌های یزد قرار گرفته است. هتل سنتی و ارزان قنات یزد دارای ساختمانی دو طبقه با تالار و بادگیری بلندبالا، حیاطی بزرگ و باغچه‌های سرسبز گل‌دار است که بسیار دلباز می‌باشد. این هتل ۲ ستاره، ۲۲ اتاق ۳۷ تخته دارد که همواره آماده پذیرش مهمانان عزیز است.

امکانات اتاق‌های هتل قنات یزد شامل اینترنت، حمام، سرویس فرنگی، روم سرویس و... می‌شود. در اطراف این هتل زیبا نیز جاذبه‌های دیدنی متعددی وجود دارد كه ازجمله آن‌ها باید به مدرسه شاه كمالیه یزد و میدان وقت‌الساعه اشاره كرد.

هتل قنات یزد

هتل باغ مرشد یزد

هتل ۲ ستاره باغ مرشد یزد ساختمانی متعلق به عهد زندیه است که بیش از سه قرن قدمت دارد. هتل و رستوران باغ مرشد یزد از جمله هتل‌های ارزان یزد می‌باشد که نسبت به لوکس بودن و امکانات فراوانش از جمله اینترنت، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، تلویزیون و... قیمت‌های باصرفه‌ای دارد و در عین حال باوجود دو بادگیر استوار، اصالت سنتی خود را نیز حفظ کرده است.

اگر علاقه‌مند هستید كه از دیدنی‌هایی همچون میدان زیبای ماركار، موزه كامبرین و آب‌انبار رستم گیو بازدید نمایید، توصیه می‌كنیم در هتل باغ مرشد كه فاصله كمی تا این جاذبه‌ها دارد اقامت كنید.

هتل باغ مرشد یزد

هتل الزهرا یزد

هتل الزهرا یزد در سال‌های دور، اولین فعالیت‌های خود را به صورت یک مهمانپذیر آغاز کرد و اینک به طور کامل بازسازی شده و با عنوان هتل سه‌ستاره الزهرا یزد به بهره‌برداری رسیده است. هتل لوکس الزهرا یزد، لابی بزرگ و زیبایی دارد که گوشه‌ای از آن با ماکت یک زن و شوهر روستایی به همراه خانه و وسایل زندگیشان تزیین شده است.

هتل ارزان الزهرا یزد، مجموعاً ۲۲ اتاق و ۱ سوئیت دارد که مجهز به امکانات کامل اقامتی و لاکچری می‌باشند. با اقامت در این هتل می‌توان دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری یزد همچون باغ دولت‌آباد، آرامگاه سید شمس‌الدین(ع) و موزه علوم یزد داشت.

هتل الزهرا یزد

اقامتگاه بوم گردی الماس یزد

اقامتگاه بوم‌گردی الماس یزد، خانه‌ای خشتی و دوطبقه در دل بافت تاریخی یزد و به‌جامانده از گذشتگانمان می‌باشد. اقامتگاه الماس، حیاطی باشکوه با دیوارهای بلند کاهگلی و گچکاری‌شده سنتی دارد که به زیبایی جلوه‌گر شده‌اند. حوض مستطیلی وسط حیاط نیز به همراه گلدان‌های گل، نشاط و طراوت خانه را فراهم ساخته است.

صبحانه، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت، خشکشویی، دستگاه واکس کفش، کافی‌شاپ و... از جمله امکانات این اقامتگاه است. دسترسی از این اقامتگاه به اماکن دیدنی یزد که بافت تاریخی واقع شده‌اند بسیار آسان است؛ لذا شما می‌توانید با اقامت در این بوم‌گردی، به راحتی از مسجدجامع یزد و كتابخانه موزه وزیری دیدن نمایید.

اقامتگاه بوم گردی الماس یزد

اقامتگاه بوم گردی شش بادگیری یزد

اقامتگاه شش‌بادگیری، از بوم‌گردی‌های پرطرفدار یزد به شمار می‌رود که در کنار امکانات ویژه‌ای که دارد، از قیمت بسیار مناسبی برای اقامت برخوردار است. این اقامتگاه، خانه‌ای خشتی است که ۱۳۰ سال قدمت دارد؛ همچنین لازم به ذکر است که اقامتگاه ۶ بادگیری نام خود را مدیون آب‌انبار شش‌بادگیری یزد می‌باشد که در نزدیکی آن قرار گرفته است.

این اقامتگاه در سال ۱۳۹۶ پس از مرمت و بازسازی افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. اقامتگاه شش‌بادگیری یزد دارای ۱ بادگیر و ۵ باب اتاق به نام‌های عقیق، زمرد، الماس، فیروزه و یاقوت می‌باشد که اتاق یاقوت، یک اتاق تودرتو و ویژه با ظرفیت ۶ نفر است. اتاق‌های فیروزه و زمرد، دوتخته هستند که تا ۳ نفر هم ظرفیت دارند.

کافی‌شاپ اقامتگاه شش‌بادگیری که در پشت‌بام آن واقع شده، منظره و نمایی زیبا به سمت شهر تاریخی یزد دارد که برای عکاسی و وقت‌گذرانی یک مکان ایده‌آل به حساب می‌آید. ضمناً این اقامتگاه به دلیل فاصله اندک تا جاذبه‌هایی همچون مجموعه امیرچخماق و میدان ماركار یزد، همواره موردتوجه توریست‌ها و گردشگران است.

اقامتگاه بوم گردی 6بادگیری

اقامتگاه بوم گردی دالان بهشت یزد

اقامتگاه بوم‌گردی دالان بهشت یزد، خانه‌ای ۱۸۰ ساله است که در بافت تاریخی خیابان امام واقع شده و قدمتش به عهد قاجار می‌رسد. تخت‌های چوبی سنتی، باغچه‌های سرسبز با یک درخت نخل کویری و حوض نورپردازی‌شده، به هتل دالان بهشت یزد زیبایی داده است. ۸ اتاق ۳ دری و ۴ دری با ۳۲ تخت و یک دورمیتوری سنتی در دورتادور حیاط دالان بهشت قرار گرفته که این اقامتگاه با امکاناتی نظیر: تلویزیون، روم‌سرویس، اینترنت، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و قیمت ارزان و مناسب، آماده خدمت رسانی می‌باشد.

درصورت رزرو اتاق در بوم‌گردی دالان بهشت می‌توانید به دیدن بسیاری از جاذبه‌های گردشگری بافت سنتی یزد همچون موزه خانه لاری‌ها و مسجد جامع این شهر بروید و لحظات خاطره‌انگیزی را سپری كنید.

اقامتگاه بوم گردی دالان بهشت یزد

اقامتگاه سنتی دوستانه یزد

اقامتگاه سنتی دوستانه یزد در محله تاریخی فهادان واقع شده که ساختمان آن با قدمتی ۸۰ ساله به عهد پهلوی برمی‌گردد و یکی از اقامتگاه‌های ارزان یزد به شمار می‌رود. دیوارهای کاهگلی با درهای چوبی اقامتگاه دوستانه یزد، یاد قدیم و همچنین یاد مردمان قانع و سخت‌کوش را که زیباترین معماری و بناهای تاریخی یزد را خلق کرده‌اند، زنده می‌کند. این اقامتگاه ارزان‌قیمت، با ۱۰ اتاق ۳۵ تخته، گذراندن شبی آرام و خاطره‌انگیز را برای مهمانان عزیز فراهم می‌سازد.

امکانات عالی خانه دوستانه یزد شامل اینترنت، خشکشویی، چایخانه سنتی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و... می‌شود. همچنین این اقامتگاه به بسیاری از جاهای دیدنی یزد مخصوصاً مسجدجامع یا كبیر، بقعه سید ركن‌الدین(ع) و موزه وزیری دسترسی سریع و راحتی دارد.

اقامتگاه سنتی دوستانه یزد

هتل سنتی هفت خوان یزد

هتل سنتی هفت‌خوان یزد یکی از اقامتگاه‌های ارزان یزد می‌باشد که در خیابان ایرانشهر یزد قرار گرفته و قدمتش به دوره قاجار برمی‌گردد. حیاط بزرگ و دلباز و همچنین دیوارهای کاهگلی با اتاق‌های ۳ دری و ۵ دری شیشه‌رنگی در اقامتگاه بوم‌گردی هفت‌خوان یزد، یاد روح و زندگی شاد گذشته را در آدمی زنده می‌کند.

هتل ارزان‌قیمت هفت‌خوان یزد، ۳۰ اتاق یک تا شش تخته سنتی دارد که به یخچال، تلویزیون، امکان صرف غذا داخل اتاق، کولر گازی و... مجهز هستند. در نزدیكی این هتل نیز امكان بازدید از اماكن تاریخی و مذهبی همچون امامزاده جعفر(ع)، موزه آب و مجموعه بازار خان یزد وجود دارد.

هتل سنتی هفت خوان یزد

اقامتگاه بومگردی شهداد یزد

اقامتگاه بوم‌گردی شهداد یزد خانه‌ای باصفا و تاریخی است که یادگار دوره صفویه می‌باشد. این اقامتگاه، دو حیاط مرکزی و نارنجستان دارد که بسیار سنتی و روح‌نواز هستند.

حیاط نارنجستان اقامتگاه ارزان شهداد یزد دارای ۲ اتاق دوتخته، میز صبحانه و کلاه‌فرنگی می‌باشد و حیاط دلباز مرکزی نیز یک اتاق 3 دری 4 تخته با امتیاز VIP دارد؛ همچنین یک اتاق ۵ تخته در زیرزمین و بقیه اتاق‌های تودرتو در داخل ساختمان اقامتگاه واقع شده‌اند.

امکانات رفاهی اقامتگاه بوم‌گردی شهداد یزد نظیر: اینترنت، صبحانه، پذیرایی چای و میوه، خشکشویی، خدمات پزشکی، چایخانه سنتی و... می‌باشد. از این اقامتگاه می‌توانید به مسجد جامع یزد و دیگر اماکن تاریخی نزدیک آن مانند بقعه سید ركن‌الدین(ع) و امامزاده شاهزاده فاضل(ع) دسترسی پیدا کنید.

اقامتگاه بومگردی شهداد یزد

هتل سرای کهن یزد

هتل سرای کهن یزد معروف به خانه قیصری‌های یزد، خانه‌ای تاریخی در بافت قدیمی یزد است که قدمتش به دوره قاجار می‌رسد. اقامتگاه سرای کهن یزد، حیاطی دوطبقه با در و دیوارها، کفپوش‌ها و پله‌های سنتی است که با ۲ تالار نورپردازی‌شده خود، جلوه‌ای خاص به خانه بخشیده است. هتل ارزان سرای کهن یزد دارای ۹ اتاق نیمه‌سنتی ۳۰ تخته با ۴ اتاق زیرزمینی می‌باشد که جایگاهی راحت و ساکت برای کسب ساعتی آرامش است.

امکانات و خدمات عالی هتل سرای کهن یزد شامل اینترنت، ماهواره، اتاق ویژه معلولین، چایخانه سنتی و... می‌شود. این هتل با قرارگیری در خیابان امام یزد، مسیر بسیار مناسبی جهت دسترسی به میدان وقت‌الساعه و میدان امیرچخماق دارد.

هتل سرای کهن یزداستان یزد علاوه‌بر این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، اماکن اقامتی فراوان دیگری نیز دارد ولی در اینجا تنها برخی از ارزان‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های یزد ذکر شده که تمامی آن‌ها تقریباً در بافت تاریخی یزد قرار گرفته‌اند و به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی یزد نظیر مجموعه تاریخی امیرچخماق، زندان اسکندر، میدان وقت‌الساعه، مسجد جامع یزد، موزه حیدرزاده، مجموعه خان و... نزدیک می‌باشند.

برای رزرو اقامتگاه‌ها و هتل‌های یزد می‌توانید به صفحه هتل‌های یزد مراجعه کنید. همکاران ما با استفاده از چت آنلاین آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما برای انتخاب هتل هستند.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد می‌توانید از تورهای یزدگردی ارزان قیمت و تورهای کویرنوردی ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هتل های ارزان یزد، با پشتیبان آنلاین رادینا تماس بگیرید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi